پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
برای خیلی ها جای سوال وجود دارد که این داغ مهرها از کجا روی پیشانی بعضی ها می نشیند ؟ کنایه رحیم پور ازغدی به علیرضا اکبری(جاسوس اعدام شده) نیز به نوبه خودش جالب است، سه تا داغ مهر را از کجا می‌آورند؟! من هر چقدر سرم را محکم به مهر می‌زنم نمی‌شود!

شعار سال: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش «دانشگاه تراز انقلاب اسلامی مبتنی بر بر گام دوم انقلاب»: آقایی که اعدامش کردند و سه تا داغ مهر داشت کیف کردید؟ نمی‌دانم چه کار می‌کنند. من هر چقدر سرم را محکم به مهر می‌زنم نمی‌شود! ً هر چقدر تو نماز خواندی من هم خواندم! آقایی که اعدامش کردند سابقه جبهه داشت سابقه پاسداری هم داشت معاون وزیر دفاع هم بود. ۱۰ سال اطلاعات به انگلیس می‌داد. خودش می‌گفت انگلیس که می‌رفت برایش سجاده کنار می‌گذاشتند که نجاست و طهارت نماز مشکلی نداشته باشد. ببینید چقدر آدم احمق می‌شود. خدا وقتی آدم را رها می‌کند خریت مرز نمی‌شناسد. نجاست و طهارت را رعایت می‌کند جاسوسی هم می‌کند.

تعداد بازدید : 8

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۰۷۳۲۹۲، snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین