پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
بخشدار معمولان گفت:مدیران کل اداره ورزش وامور جوانان لرستان در قبال وعده هایی که برای پیشرفت زیرساخت ورزش در این منطقه دادند خوب عمل نکردند.

شعارسال: با توجه به اینکه ورزش بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی به شمار می رود، مهمترین رکن اساسی هر شهر و منطقه، ورزش و اماکن ورزشی است که باید به آن توجه ویژه شود.منطقه معمولان با جمعیت شهری بالغ بر10هزار نفر جمعیت دارای استعدادهای ورزشی متعددی در زمینه های مختلف فوتبال،کشتی،ورزشهای رزمی،کاراته،بسکتبال و...است . اما ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش در این منطقه از لحاظ زیرساختی و تجهیزاتی دارای مشکلات عدیده ای هستند که درصورت ارتقاء زیرساخت ها می توان در آینده نزدیک ،از معمولان بعنوان قطب ورزشی لرستان یاد کرد.

صمد چراغی افزود:معمولان با توجه به استعدادهای ورزشی خوبی که دارد تا به حال نتوانسته در زمینه ارتقاء زیر ساخت ها موفق باشد.

وی اظهار کرد:منطقه معمولان در رشته های مختلف ورزشی فوتبال ،بسکتبال ،کشتی و...دارای استعدادهای متعددی است.

وی تصریح کرد:ایراهیم میرزاپور دروازبان اسبق تیم ملی،بیژن کوشکی بازیکن اسبق تیم استقلال و میلاد یوسفوند کاپیتان تیم ملی جوانان بسکتبال فقط نمونه هایی از ظرفیت عظیم رشته های ورزشی در این منطقه است.

بخشدار معمولان با انتقاد از اجرایی نشدن قول های مدیران کل اداره ورزش و امور جوانان استان در قبال ارتقاء زیر ساخت های ورزش معمولان تاکید کرد:متاسفانه اداره کل ورزش و امور جوانان لرستان از قبل تا به حال به هیچگونه از تعهدات و وعده های خود عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه در زمینه زیرساخت های ورزشی بین معمولان و سایر مناطق استان تبعیض آشکار وجود دارد بیان کرد:منطقه معمولان با 10هزارنفر جمعیت شهری فاقد زمین چمن است ولی در مقابل در برخی از مناطق روستایی استان که جمعیت آنهاکمتر از 2هزار نفر است ،در آنها زمین چمن احداث شده است.

چراغی ادامه داد:با توجه به پتانسیل خوب ورزش های رزمی که در این منطقه وجود دارد ،متاسفانه سالن ورزشی سقف کوتاه ویژه ورزش های رزمی برای تمرین ورزشکاران رزمی وجود ندارد.امیدورایم که مدیر کل جدید اداره ورزش و امور جوانان لرستان نسبت به ورزش معمولان توجه خاصی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:در زمینه کشتی هم ورزشکاران از سالن های ورزشی اجاره ای و غیر استاندارد استفاده می کنند.

حسین ولی نیا از جوانان فعال ورزشی معمولان، در مورد مشکلات ورزشی گفت:مدت12سال که یک سالن ورزشی در محل رستوران قدیمی باسازی و احداث کردیم که الان بصورت استیجاری برای انجام رشته های ورزشی کشتی ، جودو وتکواندو از آن استفاده می شود.

وی ادامه داد:ماهانه مبلغ 600هزار تومان برای اجاره این سالن ورزشی که تنها سالن ورزشی معمولان است اجاره پرداخت می کنیم.

وی تصریح کرد:تشک های کشتی بعلت استفاده مداوم تمام رشته های ورزشی ،پاره شده و قابل استفاده نیست.

وی اضافه کرد:امیدواریم مدیر کل جدید اداره کل ورزش استان به وعده های خود در راستای رفع مشکلات ورزشی معمولان عمل کنند.

وحید کاظمی از ورزشکاران فعال در رشته ورزشی کاراته با انتقاد از مسئولان ورزش شهرستان پلدختر واستان افزود:در روزهای اخیر مسابقات کشوری کاراته برگزار شد که از 12طلای کسب شده توسط تیم لرستان،6طلا توسط جوانان معمولانی کسب شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی را فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات آنها است اظهار کرد:با گذشت دوهفته از بازگشت قرمانان کاراته معمولانی از مسابقات کشوری ،هنوز مراسم تجلیل یا قدردانی ساده ای برای آنها برگزار نشده است.

کاظمی بیان کرد:سالن ورزشی کاراته معمولان که بصورت استیجاری است روزانه میزبان 50ورزشکار علاقه مند که بدون توجه به امکانات با دست خالی به تمرین می پردازند و این طور در کشور موفقیت های برزگی را کسب می کنند.

وی عنوان کرد:با توجه به ظرفیت و قابلیت هایی که در معمولان برای ورزش است انتظار می رود مسئولان برای توسعه زیر ساخت ها و تجهیز سالن های ورزشی به این منطقه توجه زیادی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:به جای تشک تاتامی از موکت برای انجام تمرینات کاراته در معمولان استفاده می کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی بیان روز، تاریخ انتشار: 10مهر1393، کدخبر: 10780: www.bayanerooz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین