پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
یکی از حاشیه های مراسم افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی در ارومیه تقابل اظهارات نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی بود.

شعارسال: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی 132 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی در سطح استان آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرار گرفت که با اجرای این طرح ها به گفته اسمعیل کریم زاده برای برای 159 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده و 286 خانوار روستایی نیز از عواید اجرای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

در سطح شهرستان ارومیه نیز از جمله طرح هایی که روز گذشته با حضور مسولین استانی مورد بهره برداری قرار گرفت سه پروژه در بخش های شبکه آبیاری تحت فشار قطره ای اراضی باغی در روستای مبارک آباد، افتتاح مرغ داری گوشتی 35 هزار قطعه ای در روستای کریم آباد و پروژه آب و خاک در روستای تومتر ارومیه بود.

رئیس جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این طرح ها توسعه سیستم ابیاری تحت فشار به منظور کاهش مشکلات فعلی و افزایش راندمان ابیاری از ۳۵درصد به ۹۰ درصد را از جمله اهداف سیستم های نوین آبیاری عنوان کرد و افزود: با این روش همچنین امکان تامیین اب به موقع و به اندازه برای گیاه متناسب با نیاز آن فراهم خواهد شد.

یکی از حاشیه هایی که در این مراسم اتفاق افتاد تقابل اظهارات نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی بود بطوریکه نادر قاضی پور با انتقادی در خصوص استفاده بی رویه از هورمون در محصولات دامی و کشاورزی گفت: اکنون حدود 20 درصد مردم کشور به دلیل این سیاست نادرست غذایی عقیم هستند.

کریم زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در واکنش به این اظهارات مبنی بر ناسالم بودن محصولات کشاورزی و دامپروری در استان افزد: هیچ هورمونی در تولید محصولات کشاورزی و دامی آذربایجان غربی استفاده نمی شود و استفاده از ویتامین نیز در حد نیاز صورت می گیرد.

وی گفت:در مرغداریهایی که گوشت مرغ در فاصله زمانی 45 روز بعمل می آید به هیچ وجه از هورمون استفاده نمی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت هدهد، تاریخ انتشار: 27خرداد1395، کدخبر: 311986: www.hodhodnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین