پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸
رئیس مرکز اطلاعات مالی با اشاره به ارائه فرصت به صندوق‌های قرض‌الحسنه و خیریه‌ها برای دریافت مجوز گفت: اگر در مهلت تعیین شده نسبت به دریافت مجوز اقدام نکنند، مظنون به پولشویی خواهند شد.

شعارسال: هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی با اشاره به ارائه فرصت به صندوق‌های قرض‌الحسنه و خیریه‌ها برای دریافت مجوز گفت: اگر در مهلت تعیین شده نسبت به دریافت مجوز اقدام نکنند، مظنون به پولشویی خواهند شد.

مجوز نگیرید، مظنون به پولشویی می‌شوید

بخش‌هایی از گفت و گوی هادی خانی را در ادامه می‌خوانید:

یک فرصت چند ماهه به خیریه‌ها و صندوق‌های فاقد مجوز معتبر قانونی داده شد، به این صندوق‌ها اعلام شد که برای اخذ مجوز اقدام کنند. چنانچه صندوق‌ها و خیریه‌های مذکور طی فرصتی که تعریف شده است اقدام به اخذ مجوز نکنند با هماهنگی با شورای عالی مبارزه با پولشویی به این موضوع ورود جدی خواهیم کرد.

بر این اساس صندوق‌های قرض‌الحسنه و خیریه‌های فاقد مجوز قانونی به عنوان اشخاص مظنون تلقی شده و محدودیت‌هایی برای آن‌ها شروع اعمال خواهد شد. تا کنون بیش از ۶۰ درصد صندوق‌هایی که مجوز قانونی نداشتند شناسایی شده‌اند.

از آنجا که صندوق‌های فاقد مجوز هم در حوزه فرار مالیاتی و هم در حوزه پولشویی یکی از چالش‌های کشور محسوب می‌شوند حتما این موضوع را ساماندهی خواهیم کرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 23تیر1402، کدخبر: 898101، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین