پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
رئیس جدید هیئت فوتبال استان تهران ابراز امیدواری کرد با همراهی همکارانش در این هیئت تغییراتی محسوس در فوتبال پایتخت ایجاد کنند.

شعارسال: میرشاد ماجدی پس از انتخاب به‌عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال فوتبال استان تهران اظهار داشت: ابتدا از همه اعضای مجمع تشکر می‌کنم. بار مسئولیت بسیار بزرگی روی دوش من است. امیدوارم در کنار همه همکاران و با هماهنگی با اداره کل و فدراسیون فوتبال، بتوانیم تغییرات محسوسی را در ۱۸ ماه به وجود بیاوریم. نمی‌خواهم از کلمه رقیب استفاده کنم، از رفیقانی که کنار من در انتخابات حضور داشتند هم تشکر می‌کنم.

صحبت‌های ماجدی پس از پیروزی در انتخابات هیات فوتبال

وی ادامه داد: آقای تاج! شما می‌دانید من در دو سال گذشته چیزی بالغ بر ۳۰ هزار کودک را در دو رده سنی در کشور دیدم. این در مقایسه با کشور‌های اروپایی یک آمار وحشتناک است. قاطعانه می‌گویم؛ ما اگر در نیروی انسانی در آسیا و جهان اول و دوم نباشیم، قطعاً سوم هستیم. یکی از پایه‌های اصلی هم تهران است. یکی از انگیزه‌های من برای اینکه تحرک تهران را بیشتر کنیم، همین است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: همیشه زمانی که ما بازی می‌کردیم در تیم‌های پایه پنج شش بازیکن تهرانی حضور داشتند، اما الان به‌عنوان رئیس کمیته جوانان اعلام می‌کنم که در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به اندازه انگشتان یک دست بازیکنان تهرانی وجود ندارد. مهاجرت و نتیجه‌گرایی باعث شده است تا ما از بچه‌های تهران صرف‌نظر کنیم و مسافران شهر‌های دیگر بازیکنان برتر باشند.

ماجدی خاطر نشان کرد: قول می‌دهم همانطور که در فدراسیون کار کردم ۲۴ ساعته در هیئت فوتبال استان تهران هم کار کنم. من سعی می‌کنم رابطه خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشته باشم. کار من هم، کار تیمی است. من به کار تیمی علاقه دارم و باز هم می‌گویم حرف اول را در هیئت فوتبال ما، هیئت رئیسه خواهد زد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 18مهر1402، کدخبر: 1823426، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین