پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اعلام آمادگی کشورش برای گفتگو با ناتو در شرایط برابر در عین حال اقدامات ناتو را تخاصمی و بر خلاف ماهیت دفاعی ساختار این سازمان دانست.

شعارسال: «ماریا زاخاروا » سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کشورش آماده گفتگو با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از موضع برابر است، اما تا کنون هیچ پیشنهاد سازنده ای از سوی ناتو ارائه نشده است.

وی توسعه ناتو، قطع تماس ها در چهارچوب شورای روسیه-ناتو، توقف همکاری ها با روسیه، نبود گفتگو در خصوص تروریسم و قاچاق مواد مخدر و گفتگو درباره افغانستان را از نمونه های رجزجوانی تخاصمی ناتو دانست و گفت در کنار اینها از تمایل برخی کشورهای عضو برای همکاری با روسیه هم ممانعت به عمل آمده است.

زاخارو گفت آنچه که توسط ناتو و شماری از اعضای آن که نقش برجسته تری در این سازمان دارند در قبال روسیه صورت می گیرد بی سابقه است.

وی گفت: هدف از تشکیل ناتو دفاعی بود اما اقدامات آن در واقع تهاجمی و مخاصمه جویانه است.

زاخاروا گفت: آنها(ناتو) چنین شرایط و فضایی را به وجود آورده اند که موجب تشدید مشکلات شده است.

وی در ادامه افزود: مدت زمان زیادی است که ما هیچ اقدام سازنده ای را از سوی ناتو را شاهد نبوده ایم. اما تا آنجا که به روسیه مربوط است ما برای انجام گفتگو در شرایط برابر آماده ایم .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10آذر1395، کدخبر: 3837504: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین