پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
کیوان عباسی مدیر شبکه منوتو در اظهارتی احتمالا انحرافی و جهت دار بیان داشته است که زمانی که شبکه مستند صدا و سیما در ایران راه اندازی شد به برخی از مستند سازان اجازه دسترسی به آرشیو صدا و سیما را داده بودند تا با فیلم های قدیمی مستند بسازند.افرادی با ما تماس گرفتند و پیشنهاد دادند که در قبال پرداخت مبلغی فیلم ها را در اختیار ما قرار دهند و ما هم فیلم ها را خریدیم و با آن ها مستند های تاریخی ساختیم.این در حالی است که پیش تر مقامات ایرانی از ربوده شدن آرشیو صدا و سیما و فروش نسخه دیجیتالی شده آن به شبکه منوتو خبر داده بودند.

شعارسال: بخشی از صحبت‌های عجیب کیوان عباسی مدیر شبکه منوتو در خصوص نحوه دسترسی به فیلم‌های قدیمی موجود در آرشیو صدا و سیمای ایران در ادامه آورده شده است.

افشای نحوه دسترسی شبکه منو‌تو به آرشیو صدا و سیما

زمانی که شبکه مستند صدا و سیما در ایران راه اندازی شد به برخی از مستند سازان اجازه دسترسی به آرشیو صدا و سیما را داده بودند تا با فیلم‌های قدیمی مستند بسازند.

افرادی با ما تماس گرفتند و پیشنهاد دادند که در قبال پرداخت مبلغی فیلم‌ها را در اختیار ما قرار دهند و ما هم فیلم‌ها را خریدیم و با آن‌ها مستند‌های تاریخی ساختیم.

البته آقای عباسی تاکید کرد که برای ساخت برخی از مستند‌ها از جمله مستند رضاشاه از آرشیو‌های موجود در خارج کشور از جمله در انگلیس و آلمان نیز استفاده کرده است.

پیش‌تر مقامات ایرانی از ربوده شدن آرشیو صدا و سیما و فروش نسخه دیجیتالی شده آن به شبکه منوتو خبر داده بودند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 8بهمن1402، کدخبر: 1442437، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین