پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
حسام‌الدین آشنا در توییتر مدعی شد که آرشیو سازمان صداوسیما در دوره ای به فروش رفته و حالا با آن "تونل زمان" ساخته می شود.
شعارسال: تونل زمانه برنامه ای از شبکه ماهواره ای "من و تو" است که سعی می کند از دوران پهلوی چهره ای پاک و زیبا برای مردم به نمایش بگذارد. آشنا "تونل زمان" را در راستای "اسطوره" سازی خوانده است.

مشاور رییس جمهور در توئیتی نوشت: "در این روزها یادی کنیم از عزتمندانی که آرشیو تلویزیون ملی ایران را با بودجه‌ای درخور ولی حفاظتی اندک دیجیتال کردند، اجنه هم آرشیو آماده را چون ورق زر ربودند و فروختند، نه به من و نه به تو بلکه به از ما برترانی که در تونل زمان اسطوره ساختند از عوامل دردهای بی درمان ملت ایران."

تاکنون صداوسیما و هیچ مقام مسئولی به این ادعا واکنش نشان نداده است. پیشتر نیز شایعات در این باره منتشر شده بود. گفته می شد این اتفاق در دوران ریاست عزت الله ضرغامی بر سازمان صداوسیما رخ داده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 19 بهمن 1397 ، کدخبر: 164749 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین