پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۹۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در ۴۵ دستگاه اجرایی کشور، ثبت نام اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان با ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما از روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۹ اسفند ادامه دارد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir انجام می‌شود. متقاضیان واجد شرایط، باید مبلغ ۳٫۶۸۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۲۰٫۰۰۰ ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کـارت بـانکی به همـراه رمـز اینتـرنتی و کد CVV۲ مورد نیاز می‌باشد. کارت شرکت در آزمون، از روز ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تهران و در صورت لزوم در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها حسب مورد، برگزار خواهد شد.

شعارسال: علی محمد قادری با بیان اینکه زمان ثبت‌نام برای اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از امشب آغاز می‌شود، گفت: ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.

آغاز نام نویسی نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای جذب در ۴۵ دستگاه دولتی

وی افزود: برگزاری آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری ۴۳۲۶ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

قادری گفت: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، می‌توانند برای تصدی ۹۰ شغل در ۴۵ دستگاه اجرایی کشور، در این آزمون ثبت‌نام و رقابت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت، ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. ثبت‌نام این آزمون از ۲۹ بهمن ماه آغاز شده و تا ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون نیز ۳۰ خرداد سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ادرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه کنند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29بهمن1402، کدخبر: 85391069، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین