پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
پیشکسوت فوتبال اعلام کرد حضور برخی از دلال‌ها در فوتبال باعث نفوذ بیماری مزمن بازیکن سالاری در ورزش کشور شده است.

شعارسال : ذوالفقار نسب، پیشکسوت فوتبال گفت: در سال‌های اخیر، ورزش کشور به خصوص فوتبال، با آفت بازیکن سالاری دست و پنجه نرم می‌کند و نفوذ دلالهای ناسالم نیز در این امر بی‌تاثیر نبوده‌ است. از آنجایی که ما به کشوری ورزشی و با فرهنگ معروف هستیم، شایسته نیست نسبت به این مشکل، بی‌تفاوت باشیم و بروز این معضل هم در شان جامعه ما نیست.

وی در ادامه افزود: ویژگی‌های شخصیتی برخی از بازیکنان، این مشکل را به وجود آورده است زیرا جایگاهی را از مربیان خود طلب می‌کنند که قابلیت قرار گرفتن در آن موقعیت را ندارند. مربیان هم تا حدی مقصر هستند که در مقابل توقعات برخی از بازیکنان طماع، نرمش نشان می‌دهند.

ذوالفقار نسب در پایان یادآوری کرد: اگر برای مدیران، سلامت و ورزش مردم و حفظ فرهنگ کشور اهمیت دارد، برای مقابله با این بحران باید قدم‌های محکمی بردارند و چون بازیکن سالاری به تازگی در ورزش کشور در حال ریشه دواندن است، قبل از اینکه تمام اعضا و عناصر ورزش ما در چنگال خود بگیرد، باید از نفوذ بی رویه آن جلوگیری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا ، تاریخ انتشار جمعه 29 آبان 1394، کد مطلب : 94082917480 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین