پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
مزایده تعداد ۴۰ جایگاه سوخت دولتی در حالی در روز ۲۲ آذرماه جاری برگزار می شود که خریداران مکلفند نیروهای انسانی شاغل در این جایگاه‌ها را تا پایان مدت قرارداد(به مدت یکسال) حفظ کنند.

شعار سال: مزایده تعداد 40 جایگاه سوخت دولتی در حالی در مجموع به ارزش 263 میلیارد تومان در ساعت 14 روز 22 آذرماه جاری برگزار می شود که موضوع ادامه فعالیت کارکنان این جایگاهها از جمله موارد مهم در خصوص این واگذاری است.
بر این اساس طبق بند 7 ماده 8 قرارداد سازمان خصوصی سازی با مالک جدید، این سازمان بخش خصوصی را موظف کرده است تا نیروهای شاغل در جایگاه ها، تا پایان قرارداد به مدت یکسال تحت نظارت بخش خصوصی در جایگاه ها کار کنند و شرکت‌های خصوصی نیز ملزم به پرداخت حقوق آنها براساس قانون کار هستند. همچنین پس از این مدت بخش خصوصی می تواند با افراد شاغل در جایگاه ها قرارداد خود را تمدید کند.
بر اساس این گزارش؛ متقاضیان خرید این جایگاه‌های سوخت دولتی در حالی تا پایان وقت اداری روز 21 آذرماه فرصت دارند نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز به سازمان خصوصی سازی اقدام کنند که از جمله موارد قابل بیان در خصوص خرید این جایگاههای سوخت عدم امکان تغییر کاربری است و هر جایگاه نیز به صورت جداگانه در این مزایده واگذار می شود.
از سوی دیگر سازمان خصوصی سازی نسبت به واگذاری رسمی زمین جایگاه سوخت، طی عقد صلح حقوق، به نام خریدار اقدام خواهد نمود که هزینه انجام آن به عهده خریدار است.
همچنین دریافت سند مشاعی و یا اخذ سند مالکیت رسمی(تفکیکی) به عهده خریدار و به هزینه وی بوده و خریدار مکلف است نیروهای انسانی شاغل در جایگاه را تا پایان مدت قرارداد تامین نیروی انسانی(حداکثر یکسال) حفظ کند.
افزون بر این؛ این 40 جایگاه سوخت دولتی با نرخ سود 14 درصد و فواصل اقساط 6 ماهه واگذار خواهد شد و بخش تعاون در شرایط یکسان در عرضه های مزایده ای سازمان خصوصی سازی اولویت دارند.
بر این اساس وثایق و تضامین این مزایده نیز توثیق سهام معادل مانده اقساطی سهام مورد معامله بعلاوه دریافت اسناد تضمینی حداقل معادل 50 درصد مانده بدهی اعلام شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 14 آذر 95 ، کد مطلب: 1257328: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
خوب یکسال که چیزی نیست. طرف خیلی راحت حفظ شون می کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
این چه انصافیه کارگری که 10 سال به کار در فضای آلوده و سمی مشغول بوده و الآن که سنش به هیچ استخدامی نمیخوره به این راحتی بعد از واگذاری به بخش خصوصی از کار بیکار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین