پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
استاندار گیلان گفت: استان گیلان از لحاظ بیکاری از رتبه 2 کشوری به رتبه 17 کشور رسیده است.

شعارسال : محمدعلی نجفی در حاشه بازدید از 3 واحد صنعتی استان اظهار داشت: یکی از بحث‌های مهم در استان گیلان حل مشکلات اشتغال و رفع موانع اقتصاد گردشگری کشاورزی استان در مسیر توسعه است.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحد‌های صنعتی و تولیدی در استان شروع به فعالیت کرده و با مشکلاتی مواجه شده‌اند افزود: مشکلات منابع مالی مهم‌ترین عامل مشکلات واحدهای صنعتی است و رفع این‌گونه موانع در مسیر صنعتی شدن استان گام مؤثری خواهد بود.

نجفی خاطرنشان کرد:کشور ایران جز 20 اقتصاد برتر دنیا و از نظر بعد اقتصادی دومین کشور در خاورمیانه محسوب می‌شود که این امر بیان گر داشتن اقتصادی فعال و پویا در کشور است.

استاندار با بیان اینکه با اجرایی شدن برجام، مشکلات مالی و محدودیت‌های بانکی بیمه‌ای و سوئیفت تا حد چشمگیری برطرف خواهد شد تصریح کرد: با اجرای برجام قطعا فضای جدیدی را درد پیشرفت مسیرهای اقتصادی در کشور شاهد خواهیم بود.

نجفی افزود: استان گیلان در تلاش است که تا قبل از ایجاد فضای تأثیرگذار اجرایی برجام در کشور از منابع و ظرفیت‌های موجود در کشور و استان برای رفع موانع اقتصادی پیش رو استفاده کنیم و خوشبختانه با این دیدگاه اقتصاد استان رو به رشد است.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری در استان در 3 ماه تابستان از رتبه دوم به رتبه 17 در کشور رسیده است خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری از سال 92 از 11/2 دهم درصد به 15/8 دهم درصد رسیده است که این امر قابل قبول است.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه قطعا در امسال گیلان از 10 استان برتر بیکار کشور خارج می‌شود تصریح کرد: با برنامه‌های در حال اجرا در استان تلاش است که گیلان جز 10 استان برتر کشور در بخش اشتغال باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری  "تسنیم ، تاریخ انتشار دوشنبه 30 آبان 1394 ، کد مطلب : 922721 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین