پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
استاندار گیلان ایجاد رفاه و بهبود معیشت مردم را از جمله اهداف مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه و مشکلات ناشی از سیاست‌های غلط گذشته باعث شد تا دولت تدبیر و امید در آغاز کار با مشکلات عدیده ای مواجه شود.

شعارسال : محمد علی نجفی که شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح پل آب نمای بتنی جیرده شفت سخن می گفت، با بیان اینکه تولید نفت 2.5 میلیون بشکه ای 4 سال گذشته ، در آغاز کار دولت به زیر 1 میلیون بشکه در روز کاهش یافت تصریح کرد: در طی 2 سال و اندی قیمت فروش نفت از بشکه ای 100 دلار به کمتر از 30 دلار کاهش یافت.

نجفی با اشاره به شیطنت دشمنان علیه ایران تصریح کرد :علی رغم فرصتی که برای افزایش تولید نفت کشورمان ایجاد شده شاهد هستید که دشمنان به دنبال بهانه جویی برای ضربه زدن به ایران هستند .

استاندار گیلان همچنین پروژه سد لاسک را از جمله پروژه های مهم شهرستان شفت عنوان کرد و افزود: دولت با تمام محدودیت ها همه تلاش خود را به کار گرفته تا امکانات لازم را برای رفاه و معیشت مردم فراهم کند.

وی از بهبود شاخص های خدمات رسانی در استان خبر داد و افزود:در بخش های گاز رسانی، آسفالت راه روستایی و آبرسانی با توجه به اینکه از میانگین کشوری عقب بودیم اما با تلاش های صورت گرفته امروز نهضتی را در این بخش‌ها شاهد هستیم.

نجفی هماهنگی بین دستگاه‌ها و بخش عمرانی را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: هماهنگی و همراهی مدیران در کارگروهای مختلف تولید، محیط زیست و تالاب باعث شد تا این وحدت رویه برای مدیران کشوری مثال زدنی شود و گاهاً به عنوان بخش نامه و آیین نامه ابلاغ کنند .

گفتنی است پل آبنمای بتنی روستای جیرده‌ی شفت به طول 100 متر و عرض 3.5 متر است که برای ساخت این پل که در مدت 145 روز کاری انجام شد 13 میلیارد ریال هزینه شده است .

این پل در سال 1390 تخریب شده بود.

گفتنی است در حاشیه این مراسم با حضور استاندار گیلان یک اصله عقابرهاسازی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری کار ایران " ایلنا " ، تاریخ انتشار سه شنبه 22 دی 1394 ، کد مطلب : 337456 : www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین