پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
اصولگرا به اصلاح طلب حمله میکنه و فحش میده، اصلاح طلب به اصولگرا! این خودش رو حق مطلق می دونه، و اون هم خودش رو حق مطلق می دونه!

شعار سال:

همه از همدیگه نفرت دارند، فکر میکنن دلیل بدبختی ها و مشکلاتشون طرف مقابله! یعنی پولدار ببینن فحش میدن، فقیر ببینن فحش میدن! فرقی نمیکنه وضعیت آدم چطوری باشه، بالاخره یکی هست که ازت نفرت داشته باشه و بهت حسودی کنه یا راحت بهت تهمت بزنه.

همه قاطی کردن، همه اعصاب ندارن! همه خودشون رو علامه ی دهر میدونن و دیگران رو بیسواد! همه خودشون رو با ادب و باشخصیت می دونن و طرف مقابل رو چلغوز!

اصولگرا به اصلاح طلب حمله میکنه و فحش میده، اصلاح طلب به اصولگرا! این خودش رو حق مطلق می دونه، و اون هم خودش رو حق مطلق می دونه!

جامعه بدجوری دوقطبی شده، مذهبی ها غیر مذهبی ها رو تمسخر می کنند، غیر مذهبی ها هم مذهبی ها رو.

بیچاره رامبد جوان، یه عکس گذاشته از سلمونی رفتنش، یکی بهش گفته: چقدر پیر شدی! یکی گفته: از بس زن گرفتی و طلاق دادی به این روز افتادی! یکی دیگه گفته: کله ک... !! یکی دیگه فحش خوار مادر نوشته!!! آخه مگه مریضید؟ مگه روانی هستید؟

توی وبلاگ من، طرف همینطوری از راه رسیده، ناشناس و بدون اسم هم هست، کامنت بد و بیراه و فحش و نصیحت! فکر هم می کنن وظیفشونه که بیان یه اظهار نظری بکنن! اصلا ماها موندیم شما بیاید راهنمایی بدید!!

به خدا ما هموطنیم، ما ایرانی هستیم، ما مسلمون هم نباشیم هم زبون و هم فرهنگ و هم محلی و قوم و خویش هستیم. چرا همدیگه رو دوست نداریم؟ واقعا چرا؟ اون وقت توقع داریم عربستان مارو مسخره نکنه و به فارس و ترک و ایرانی فحش نده؟ توقع داریم به ناموسمون تجاوز نشه؟ بابا ما خودمون داریم به همدیگه تجاوز می کنیم، داریم حرمت همدیگه رو میشکنیم.

یه خورده بیشتر فکر کنیم!



پی نوشت: جامعه خودش از نظر روحی داغونه، تلوزیون هم مدام فیلم های اعصاب خردی و دعوا و کتک کاری نشون میده! همش ناله نفرین و دعواهای توی خانواده ، همش عصبانیت مرد و زن، همش کتک کاری... آخه این چیه؟ مادر من خودش غصه هاش زیاده، دائما پای تلوزیونه و اشک میریزه!! بابا به خدا مردم این کشور نیاز به شادی و دوستی دارن. (شبکه سه: ماه و پلنگ)


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ تیکه کلام ، تاریخ انتشار 21 آذر 1395، کد مطلب:263 : www.tikkekalam.blogfa.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
از بس از همه طرف بهشون فشار وارد میشه مجبور میشن سرهمدیگه خالی کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین