پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اکنون بخش خصوصی آمادگی دارد که اگر خوراک مورد نیاز تامین شود بتواند برق را صادر و یا در بازار بورس بفروشد.

شعار سال:

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اکنون بخش خصوصی آمادگی دارد که اگر خوراک مورد نیاز تامین شود بتواند برق را صادر و یا در بازار بورس بفروشد.

حسین امیری خامکانی عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره بحث خصوصی سازی و اینکه آیا اراده دولت بر قیمت گذاری‌های دولتی و وادار کردن به عرضه در مکانیزم خاص، مخل فضای رقابتی نیست؟ ، گفت: بهر حال ما در حال حاضر در مرحله عبور از اقتصاد دولتی به سمت خصوصی شدن هستیم لذا طبیعی است که این مشکلات بوجود آید.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به نرخ خوراک پتروشیمی افزود: اکنون برای گاز مورد نیاز نیروگاه های بخش خصوصی دچار مشکل می شویم. نیروگاه ها هزینه تبدیل انرژی را می گیرند و بخش خصوصی علاقمند است که صفر تا صد نیروگاه را احداث کند.

خامکانی تصریح کرد: اکنون بخش خصوصی آمادگی دارد که اگر خوراک مورد نیاز تامین شود بتواند برق را صادر و یا در بازار بورس بفروشد لذا ما باید فرمول هایی را برای این گونه موارد پیش بینی و تنظیم کنیم.

وی یادآور شد: مشکلاتی که اکنون در زمینه برخی واگذاری ها و خصوصی سازی وجود دارد طبیعی است و باید در راستای اصل 44 قانون اساسی برطرف شود چرا که این طبیعت فاز گذار از مرحله ای به مرحله دیگر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار خبر 23 آذر 1395، کدمطلب:437208 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین