پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۱۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
در حالی قرار بود مابقی آورده متقاضیان مسکن مهر کیسون پرند قسط‌بندی شود که نه‌تنها این برنامه عملیاتی نشد بلکه شرکت عمران پرند پس از گذشت ۸ ماه تحویل واحدهای این پروژه را به پرداخت حدود ۸میلیون تومانی مشروط کرده است.

شعار سال: اواخر دی‌ماه سال گذشته پس از اعتراض شماری از متقاضیان مسکن مهر پرند به افزایش قیمت‌ها، مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد پرداخت مابقی آورده متقاضیان پروژه کیسون را ارائه کردند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی دراین‌باره با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری به‌دستور وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری این موضوع گفته بود: مقرر شد متقاضیان مسکن مهر مابقی آورده خود را طی سه قسط (دو قسط در سال ۹۳ و قسط سوم در زمان تحویل واحد) پرداخت کنند. پیشنهاد دادیم مابقی آورده متقاضیان پروژه‌ کیسون پرند طی دو قسط تا پایان سال و یک قسط در زمان تحویل (سال آینده) تسویه شود.

وی با بیان اینکه به این ترتیب ضرب‌الاجل تعیین شده توسط شرکت عمران پرند برای واریز مابقی آورده متقاضیان که رو به اتمام بود کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با چهار نفر از نمایندگان متقاضیان مسکن مهر پرند داشتیم آنها افزایش قیمت‌ها را با توجه به تورم قبول دارند، اما می‌گویند متقاضیان توانایی پرداخت باقی‌مانده قیمت مسکن مهر را ندارند.

وی با ابراز "از مدیران شرکت عمران پرند ریز قیمت‌های مسکن مهر را خواسته‌امتصریح کرد:‌ با عنایت به گزارش حضوری مسئولان شهر پرند و قراردادهای متقاضیان مسکن مهر در قراردادهای متقاضیان مسکن مهر پرند (کیسون) اعمال نرخ تورم سالانه قیدشده ضمن آنکه تغییر مشخصات واحد مسکونی، محوطه‌سازی و حصارکشی به‌عهده متقاضیان است، با این حال به متقاضیان پیشنهاد دادیم باقی‌مانده آورده را به‌صورت اقساط پرداخت کنند.

اما این در حالی بود که نه در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته و نه در شش ماه سپری شده از سال ۹۴ هیچ اقدامی در راستای تسقیط مابقی آورده متقاضیان این پروژه انجام نشد.

شرکت عمران پرند به‌تازگی به متقاضیان مسکن مهر پروژه کیسون اعلام کرده برای تحویل واحد خود باید حدود ۸میلیون تومان دیگر پرداخت کنند در غیر این صورت خبری از تحویل نخواهد بود.

قرار بود واحدهای این پروژه با آورده ۱۴ میلیون تومانی به متقاضیان تحویل شود که در ادامه به ۱۶ میلیون و اکنون به ۲۴ میلیون تومان افزایش یافته است. ناگفته نماند مبلغ وام این واحدها نیز از ۲۵ میلیون به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عیار آنلاین، تاریخ انتشار 18 شهریور 94 ، کد مطلب: 144300: www.ayaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین