پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
حبیب زاده گفت: شورای سیاست‌گذاری در سطح مقدماتی در حال فعالیت است و هنوز وارد مصادیق نشده و برای شوراها هم در حال شکل دادن به ساختارها هستیم.

شعار سال:

افشین حبیب زاده عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار » درباره برنامه‌های انتخاباتی تشکل متبوعش، گفت: استراتژی انتخاباتی حزب اسلامی کار در حال نهایی‌شدن است و در حال بحث و گفت‌وگو هستیم اما طبیعتاً با شورای عالی سیاست‌گذاری هم‌راستا خواهیم بود تا در سراسر کشور به یک ائتلاف مشخص برسیم.

عضو خانه کارگر افزود: در خانه کارگر هم استراتژی‌های انتخاباتی در حال بررسی است و هنوز چیزی قطعی نشده اما خانه کارگر هم در ائتلاف با شورای سیاست‌گذاری فعالیت می‌کند.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه شاخصهای کاندیداهای انتخابات شورای شهر در کمیته سیاست‌ها و راهبردهای این شورا در حال بررسی است، گفت: این شاخص‌ها بعد از قطعی شدن شاخصها در صحن شورای سیاست‌گذاری مطرح می‌شود و به تصویب نهایی می‌رسد.

حبیب زاده با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری هنوز ورودی به مصادیق برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نداشته است، گفت: شورای سیاست گذاری در سطح مقدماتی در حال فعالیت است و هنوز وارد مسائل جزئی‌تر مانند مصادیق نشده و برای شوراها هم در حال شکل‌دادن به ساختارها هستیم.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره نحوه چینش لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده، گفت: در انتخابات مجلس ما از تشکل‌ها و احزاب دعوت کردیم تا اسم بدهند اما بعد از رد صلاحیت‌ها افراد تشکیلاتی و حزبی به حدنصاب نرسید و از طریق احزاب افرادی که دارای تفکرات نزدیک به اصلاح طلبی بودند به شورای سیاست گذاری معرفی شدند.

وی افزود: در انتخابات شورای شهر برخلاف مجلس ما با تعدد کاندیدا روبرو هستیم و باید افرادی که برای مدیریت شهر مفید و با شاخصهای شورای سیاست گذاری منطبق هستند، معرفی کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 28 آذر 1395 ، کد مطلب: 1269946:www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین