پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۳۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
عضو حزب کارگزاران سازندگی، به خبر مسئولیتش در اتاق فکر روحانی برای انتخابات آتی، واکنش نشان داد.
شعار سال:


محمدعلی نجفی عضو حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که آیا شما در نهاد ریاست‌جمهوری، مسئول اتاق فکر انتخابات روحانی هستید، گفت: خیر. چنین موضوعی صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا با کناره‌گیری رییس‌جمهور سابق از انتخابات سال آینده، فعالیت برای حضور انتخاباتی روحانی راحت‌تر خواهد بود، تصریح کرد: فرقی نمی‌کند؛ از نظر دکتر روحانی و اطرافیان رئیس جمهور، آمدن یا نیامدن رییس‌جمهور سابق برای انتخابات تفاوتی ندارد.
مشاور رئیس‌جمهور، در پاسخ به این سوال که شانس حجت‌الاسلام روحانی را برای انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور را چقدر می‌دانید، خاطر نشان کرد: تا آنجایی که عرصه سیاسی کشور را ارزیابی می‌کنیم، به نظر می‌رسد رقیب جدی برای روحانی در انتخابات آتی وجود ندارد مگر اینکه رقبای جدید بخواهند در آینده، وارد صحنه انتخابات شوند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 8دی 1395، کدمطلب:۵۹۱۴۵۶۶      www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین