پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
هیئت منصفه مطبوعات استان تهران در رسیدگی به پرونده‌های مطبوعاتی، مدیران مسئول خبرگزاری برنا و سایت ۹ صبح را مجرم شناختند.

شعار سال: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های مدیران مسئول خبرگزاری برنا و سایت خبری 9 صبح، (یکشنبه) 28 آذر در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پرونده مدیر مسئول خبرگزاری برنا با اعلام جرم دادستانی و به اتهام نشر مطالب خلاف واقع تشکیل شده بود که پس از استماع کیفرخواست و دفاعیات متهم، هیئت منصفه مطبوعات، متهم را در ارتباط با عنوان اتهامی منتسبه، مجرم شناخت و مستحق تخفیف در مجازات دانست.

پرونده مدیر مسئول سایت خبری 9 صبح نیز با شکایت دادستانی و به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع تشکیل شده بود که هیئت منصفه مطبوعات، این متهم را نیز در ارتباط با عنوان اتهامی منتسبه مجرم شناخت اما مستحق تخفیف در مجازات دانست.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 28 آذر 1395، کد مطلب: 1270657:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین