پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
جمع کثیری از کارگران شرکت گلریس ابهر در حالی که بعضی از مدیران حقوق های نامتعارف دارند در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه ۹ ماهه خود در جلو این شرکت تجمع کردند.

شعار سال: کارگران زحمت کش شرکت گلریس ابهر برای گرفتن حقوق از دست رفته خود برای بیستمین بار متوالی در حالی که بعضی از مدیران حقوقهای نامتعارف دارند دست به تجمع در جلو شرکت زدند.

این تجمع ۳ ساعته با حضور معاون فرماندار ابهر و قول یک هفته ای وی جهت حل مشکل کارگران انجامید.


اکبری یکی از کارگران اظهار کرد: شرکت گلریس ابهر از دی ماه سال گذشته تعطیل شده است و حقوق کارگران را از فروردین ماه سال گذشته نداده است و مسئولین شهرستان هم در رابطه با این موضوع پیگیر نیستند.

وی ادامه داد: دو با از طریق شورای شهر به استانداری نامه نوشتیم ولی تا کنون پاسخی از آنها نشده است.

کارگر شرکت گلریس ابهر تاکید کرد: جایزه صادراتی صاحب شرکت بیش از ۳ الی ۴ میلیارد تومان است که متاسفانه با این پول حتی پول کارگران را هم نداده است.

یکی دیگر از کارگران شرگت گلریس که در تجمع حاضر بود تصریح کرد: توقیف اموال هم برای شرکت گرفتیم ولی متاسفانه نمیتونیم کاری بکنیم .

وی با بیان اینکه ۳۷۰ نفر در این شرکت مشغول کار بودند افزود: هر کدوم از این افرادی که برای دریافت حقوق خود اینجا تجمع کردند یک خانواده را می چرخانند بطوری که الان اینها نماینده بیش از ۲۰۰۰ نفر هستند که تجمع کرده اند.

کارگر شرگت گلریس خاطر نشان کرد: صاحب شرکت خود حتی یک بار هم برای توصیح به پیش ما نیامده و هر دفعه یکی از ماموران دولت برای صحبت با کارگران می آید و وعده های سر خرمن می دهند.




یکی دیگر از کارگران این شرکت با بیان اینکه ما یک خانواده سه نفری هستیم که در حال حاضر بیکارم تصریح کرد: بیش از یک سال است که حقوق ما رو ندادند من یک خانواده سه نفری هستم قصد خونم چند ماهی است که عقب افتاده است.

دیگر کارگر این شرکت با بیان اینکه بیش از ۲۶ میلیون تومان از شرکت طلب دارم تاکید کرد: آذر ماه سال گذشته تصفیه ما رو دادن و الان بیش از ۲۶ میلیون از شرکت طلب دارم و بچه ام مریض است و باید عمل کنیم ولی پول ندارم.

کارگری که سه تا بچه دارد می گوید: من سه تا بچه دارم و ۹ ماهه که بیکارم و صاحب شرکت می گوید که پول ندارم.

یکی دیگر از کارگران که زندان را بهتر از این زندگی میدانست گفت: صاحب شرکت پول دارد و لی نمیخواد حق و حقوق کارگر را بدهد ۲۰ سال است که در این شرکت جون کندم ولی امروز چیزی دستم رو نگرفته.


دیگری که می گوید من برای شرکت در تجمع از دخترم قرض کردم تا در اینجا شرکت کنم.

یکی دیگر از کارگران افزود: عروسی دخترم است اما پولی برای خرید جهیزیه اش ندارم.


معاون فرماندار ابهر در جمع اجتماع کنندگان اظهار کرد: وام های کلانی برای ساخت این شرکت توسط صاحب کارخانه گرفته شده و ۲۳ میلیارد هم اخیرا برای این شرکت تصویب شده است و ۳ میلیارد از بانک صنعت و معدن و ۳ میلیارد هم از طریق تسهیلات در گردش به وی اختصاص داده شده است تا بتواند با آن تمام حق و حقوق کارگران را پرداخت نماید.

جلیلی با بیان اینکه برای ما کارگران اهمیت دارند تاکید کرد: جایزه صادراتی که برای صاحب شرکت گرفته شده جلو این جایزه را گرفته ایم تا هنگامی که حق وحقوق کارگران را پرداخت نماید.

وی در ادامه اضافه کرد: از شما کراگران زحمت کش درخواست دارم که مدت یک هفته مهلت دهند تا ما امورات شما را پیگیری نماییم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 31 تیر 95، کد مطلب: 824187: www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین