پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
در این مقاله کوتاه و کاربردی قصد داریم تا روش هایی را مطرح کنیم تا اگر از آن دسته افرادی هستید که بازدید وب سایت یا وبلاگتان پایین است ، بدون استفاده از سایت ها و روش های مختلف و تقلبی افزایش بازدید خودتان در مدت زمان کوتاهی بازدید سایت یا وبلاگ خود را بالا ببرید

شعار سال: از آن جا که به نظر برای هر کسی اهمیت دارد که وب سایت یا وبلاگش دارای رتبه و پیج رنک بالایی باشد و آن هم پیج رنکی واقعی ، تصمیم گرفتیم روش هایی ساده و در عین حال حیاتی و کاربردی برای افزایش بازدید یک وب سایت یا وب لاگ را بیان کنیم.

روش اول : محتوا
سعی کنید اگر همواره در وب سایت یا وبلاگتان مطلب ارسال می کنید ، مطالبتان تازه باشد یا حداقل ان ها را با ذکر منبع آن بنویسید ، سعی کنید در متن خود واژه ها و صفت های زیبایی و جذابی را به کار ببرید تا کابر تشویق به خواندن آن مطلب شود

همواره دیده میشود عده ای مطلبی را از دیگر منابع مستقیما و بدون هیچ تغییری در تارنما خود قرار می دهند و حتی منبع آن را هم درج نمیکنند !

این کار نتنها به شما کمکی نخواهد کرد بلکه کاربران وب سایت یا وبلاگ شما را دفع میکند چرا که ممکن است یکی از همین کاربران نویسنده همین مطلب باشد .

روش دوم : تیتر مناسب
تیتر مناسب در تمام نشریات و روزنامه ها استفاده می شود و در سایت های خبری هم علاوه بر محتوا سعی می کنند تیتری مناسب برای مطلب خود انتخاب کنند ، توصیه میشود برای این که بازدید کننده خود را افزایش دهید از تیتر های مناسبی استفاده کنید که هم کوتاه باشند و هم جذاب .

تیتر خوب باید کاربر را بدون این که مطلب را بخواند متوجه موضوع آن بکند .

روش سوم : استفاده از عکس
سعی کنید در هر مطلبی که در سایت یا وبلاگ خود منتشر می کنید دارای عکسی مرتبط با آن باشد ، چرا که متن تنها باعث خستگی چشم خواننده آن مطلب می شود البته بعضی ها هم عقیده دارند که اگر مطلب خوب باشد نیازی به عکس نیست و خواننده از خواندن مطلب خسته نخواهد شد .

ولی با این حال این روش بیش تر برای وب سایت ها و وبلاگ هایی که پست هایشان حالتی خاص دارد که خواننده احساس میکند که باید عکسی هم مرتبط با این نوشته در آن باشد مناسب است.

روش چهارم : کاهش تبلیغات و آگهی ها
چیزی که امروزه در بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها مشاهده میکنیم این است که تا در این وبلاگ و سایت فضا خالی بوده است ، تبلیغات قرار داده اند

که این هم باعث سردرگمی کابر می شود و هم از طرفی باعث تاخیر در بارگزاری سایت و وبلاگ شما میشود.

سعی کنید تا جایی که می توانید تبلیغات خود را کم کنید و از همه مهم تر این که حجم بنر های تبلیغاتی را هم کاهش دهید تا مدت زمان بارگزاری وبلاگ و وب سایت شما افزایش پیدا نکند .

روش پنجم : افزودن برچسب
اگر دوست دارید مطلب شما خیلی سریع تر از آن چه که فکرش را میکنید در موتور های جست و جو گر منتشر شود از برچسب ها و واژه های مرتبط با همان موضوع استفاده کنید .

برچسب ها به شما کمک خواهد کرد که کاربر با جست و جوی هر کدام از واژه های سایت یا وبلاگ شما به مطالب مشابه دسترسی پیدا کند.

روش ششم : دسته بندی مطالب
مطالبتان را در موضوعات و دسته های مختلف قرار دهید تا کاربر سریع تر مقصودش را به دست آورد ، دسته بندی این امکان را به خواننده و کاربر وبلاگ و سایت می دهد تا بدون وقفه و جست و جو در تارنما موضوع مورد نظر خود را بیابد .

روش هفتم : قالب و طراحی
یکی از عوامل موثر و تاثیر گذار در نظر کاربران طراحی قالب و صفحات سایت و وبلاگ است ، تلاش کنید وب سایت و وبلاگ خود را از لحاظ طراحی منحصر به فرد کنید تا تصویری از تارنما شما در نظر کاربران بماند .

روش هشتم : از کد های غیر کاربردی استفاده نکنید!
مشاهده می شود در بسیاری از وب لاگ ها و بعضا سایت ها از کد های غیر کاربردی که تنها وقت کاربر را میگیرند استفاده میشود.

سعی کنید از این کد ها استفاده نکنید و اگر هم استفاده می کنید تنها از کد هایی استفاده کنید که برای کاربر مهم تلقی می شوند .

روش نهم : معرفی کنید
یکی از راه های گسترش نام وبلاگ و سایت شما تعداد کسانی است که شما را لینک می کنند ، سعی کنید نام تارنما خود را در وبلاگ های بیش تری ثبت کنید تا بازدید کننده بیش تری را داشته باشید .

روش دهم : مطالب خود را به دیگران معرفی کنید
اگر دوست دارید کاربران بیش تری مطلب مورد نظر شما را بخوانند و از آن بازدید کنند ، مطلب خود را به سایت های اشتراک گذاری لینک معرفی کنید تا مطلب شما گسترش بیش تری در وب پیدا کند .

این روش با تمام سادگی که دارد می تواند خیلی راحت بازدید کنندگانتان را ۲ برابر کند !

این ها تنها روش هایی ساده اما کاربردی و تقریبا بدون خرج هزینه بود تا بتوانید بازدید سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهید ، اگر دارای وب سایت یا وبلاگی هستید که فکر میکنید می توانید بازدید بیش تری داشته باشید و مطالبتان بیش تر از این ها ارزش دارد توصیه می کنیم از روش های بالا استفاده کنید .

هر وبلاگ و وب سایت نشانه شخصیت نویسنده و نویسندگان آن است پس همواره تلاش کنید مطالبتان را طوری بنویسید که مورد پسند کاربر قرار گیرد .

اگر از روش های فوق می خواهید افزایش بازدید داشته باشید باید کمی صبور باشید تا خودتان شاهد تغییری عجیب در بازدید های تارنمایتان شوید .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ترنج وب، تاریخ، کد مطلب: 766: www.fa.toranjweb.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین