پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: متاسفانه منطقه پردیسان با وجود داشتن بیش از 200 هزار جمعیت فاقد حتی یک کتابخانه عمومی است.
شعارسال: حجت الاسلام امیرعطاالله جباری با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه پراکندگی کتابخانه ها در سطح شهر قم چندان مطلوب و مناسب نیست به طوری که به عنوان مثال پردیسان با این همه جمعیت هنوز حتی یک کتابخانه عمومی هم ندارد.

وی افزود: البته ما نسبت به جمعیت استان ، کتابخانه عمومی کم داریم ، ضمن آن که از آن سو باید فکر جدی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته باشیم چرا که حتی اگر کتابخانه هم ساخته شود اما افراد کتاب خوان وجود نداشته باشند یا کم باشند، باز به جایی نرسیده ایم.

جباری همچنین با اشاره به این که در حال حاضر حدود 40 کتابخانه تحت نظر اداره کل کتابخانه های عمومی استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این میزان 23 کتابخانه نهادی و مستقیم زیر نظر ما هستند و بقیه به صورت مشارکتی دایر می باشند.

وی اضافه کرد: توزیع کتابخانه ها در قم به درستی انجام نشده و همه تلاش ما این است که مناطق محروم به خصوص روستاهای بالای یک هزار نفر نیز مجهز به کتابخانه عمومی شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کریمه، تاریخ انتشار: 14 آذر 1395، کدخبر: 42402، www.karimeeh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین