پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
فرماندار فردیس اعلام کرد که بخش مشکین دشت این شهرستان نیازمند ساخت کتابخانه عمومی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
شعارسال: علی قنبرزمانی روز یکشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی فردیس در محل فرمانداری فردیس برگزار شد، افزود: باید قسمتی از امور جامعه به دست مردم تامین شود و می طلبد در بخش توسعه کتابخانه ها خیرین ورود کنند.

وی افزود: در شهرستان های دیگراستان البرز کمک های مردمی شکل گرفته است اما متاسفانه این امر در فردیس هنوز محقق نشده است و ما باید از وجود مردم و خیرین در امر ساخت کتابخانه ها و مراکز فرهنگی کمک بگیریم.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: بهره گرفتن از ظرفیت خیران و دلسوزان در امر ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی، ساخت و تجهیز کتابخانه ها به رفع بخش از مشکلات و معضلات اجتماعی کمک می کند.

قنبرزمانی ، کتاب و کتابخوانی را در افزایش سطح آگاهی‌های جامعه در شناخت میراث فرهنگی و ارزش‌های دینی و تاریخی موثر دانست و اظهار کرد: در مشکین دشت نیازمند ساخت کتابخانه عمومی هستیم که با واگذاری زمین از سوی شهرداری مشکین دشت عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

وی اظهار کرد: امیدوارم با کمک خیرین پروژه احداث کتابخانه عمومی در شهرک بعثت مشکین دشت که حدود دو سال عملیات ساخت آن بطول می انجامد اقدام شود.

وی گفت: بحث مطالعه مفید یک کار بزرگ و رسالت مهم نهاد کتابخانه­های عمومی است که نیازمند مشارکت گسترده و همه­جانبه است.

شهردار مشکین دشت نیز در این نشست گفت: یک هزار و 200 متر مربع زمین از سوی شهرداری برای ساخت کتابخانه عمومی در شهرک بعثت مشکین دشت به اداره کل کتابخانه های استان البرز واگذار شده است.

محبوب فروزنده افزود: قرار شد اداره کل کتابخانه ها دفترچه توجیحی را در خصوص ساخت کتابخانه عمومی مشکین دشت به نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارسال کند تا بودجه ای به این امر اختصاص دهند که پس از پاسخ آن، مقدمات اولیه ساخت کتابخانه عمومی فراهم می شود.

وی از خیرین خواست مشکین دشت را ویژه دریابند البته همیشه خیرین پا به کار بودند و در امر احداث کتابخانه عمومی ما را یاری دهند.

مشکین دشت فردیس حدود 80 هزار نفر جمعیت دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک البرز، تاریخ انتشار: 7 تیر 1395، کدخبر: ۲۵۲۲۹۵، hwww.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین