پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: میزان مطالبات نهاد کتابخانه‌ها از شهرداری‌های استان ۳۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.
شعارسال: ملک‌محمد محمودیان ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه استان اظهار داشت: براساس 70 درصد بودجه مصوب سال 95 بدهی شهرداری‌های استان به نهاد کتابخانه‌ها در 9 ماه نخست امسال 616 میلیون تومان بود که از این مبلغ تاکنون 267 میلیون تومان یعنی حدود 43 درصد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها موظف به پرداخت سهم نیم درصد درآمدشان به نهاد کتابخانه‌های عمومی هستند، افزود: امسال شهرداری‌های شهرستان شهرکرد 155 میلیون تومان به حساب نهاد کتابخانه‌ها واریز کرده‌اند و 233 میلیون تومان نیز به این نهاد بدهی دارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری بیشترین واریز سهم نیم درصد درآمد شهرداری‌ها را مربوط به شهرداری شهرکرد و برابر 126 میلیون تومان عنوان و بیان کرد: شهرداری شهرکرد 266 میلیون تومان به نهاد کتابخانه‌ها بدهی دارد.

محمودیان با اشاره به پرداختی 49 میلیون تومانی و بدهی 26 میلیون تومانی شهرداری‌های شهرستان بروجن به نهاد کتابخانه‌های عمومی، خاطرنشان کرد: میزان واریزی شهرداری‌های شهرستان سامان به حساب نهاد کتابخانه‌ها برابر با 13 میلیون و 700 هزار تومان و بیش از رقم تعیین شده بوده است.

وی کمترین نسبت واریزی را مربوط به شهرداری‌های شهرستان کیار عنوان کرد و گفت: این شهرستان یک میلیون و 500 هزار تومان به حساب نهاد کتابخانه‌های استان واریز کرده و 10 میلیون تومان نیز به این نهاد بدهی دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 دی 1395، کدخبر: 1296213 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین