پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
بانک‌پاسارگاد در ادامه ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، دو کتابخانه در محله وحدت و کلخوران اردبیل افتتاح و ساخت دو کتابخانه در اروج‌آباد و نیر اردبیل را آغاز کرد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور دکتر حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد، دکتر خدابخش استاندار اردبیل، فرمانداران، مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد برگزار شد، یک باب کتابخانه در محله وحدت اردبیل، در دو واحد و یک باب کتابخانه در محله کلخوران اردبیل افتتاح شد. هم‌چنین کلنگ یک باب کتابخانه در اروج‌آباد و یک باب کتابخانه در نیر اردبیل نیز به زمین زده شد که در کمتر از 4 ماه به بهره‌برداری می‌رسد. پیش از این نیز بانک‌پاسارگاد در مناطق محروم استان‌های مختلف کشور، به ساخت مدرسه و کتابخانه‌های عمومی و همچنین خانه‌های بهداشت اقدام کرده‌بود.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقداماتی از قبیل حمایت از موسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که ادامه تحصیل دهند، توجه ویِژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلفی مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و ...، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و ... را در کارنامه خود دارد.



















با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 21 شهریور 94 ، کد مطلب: 896: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربحث ترین