پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه پاسارگاد در روستای همت آباد، ۱۰۰۰ مترمربع بر فضای آموزشی این منطقه افزود. در همین راستا در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۰ مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این واحد آموزشی برگزار شد.
شعار سال: با افتتاح مدرسه پاسارگاد در روستای همت آباد شهرستان بروجرد، یک گام مثبت دیگر در راستای توسعه فرهنگ و آموزش کشور و همچنین تحقق اهداف والای بانک پاسارگاد در این خصوص برداشته شد.

در این گام بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه پاسارگاد در روستای همت آباد، ۱۰۰۰ مترمربع بر فضای آموزشی این منطقه افزود. در همین راستا در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۰ مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این واحد آموزشی برگزار شد.
بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه پاسارگاد در روستای همت آباد
در این مراسم اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند دکتر قاسمی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، بانک پاسارگاد را به عنوان موفق‌ترین بانک خصوصی کشور دانست و به اقدامات مختلف بانک در استان لرستان اشاره داشت. وی این اقدامات را به شرح زیر برشمرد: کمک‌های انجام شده در زمان سیل استان لرستان، تامین مالی تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز استان، کمک مالی به دانشگاه علوم پزشکی استان، ساخت ۲۴ مدرسه، سرمایه گذاری در حوزه‌های آبزیان در جهت رفع مشکل بی کاری استان، ارائه تسهیلات خوب به یکی از بزرگترین واحد‌های تولیدی منطقه (سیمان سفید ازنا)، کمک به شاغلین در حوزه صنایع دستی و ارائه تسهیلات مناسب به ایشان.

عبدالهی در ادامه ابراز امیدواری کرد که سیستم بانکی دولتی و بخش خصوصی هم از الگویی که بانک پاسارگاد در کمک به استان مدنظر قرار داده در جهت کمک به استان استفاده کنند. در ادامه مراسم دکتر مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد اقدامات انجام شده توسط این بانک را بر اساس شیوه نامه تدوین شده فرهنگ سازمانی بانک پاسارگاد در ارتباط با مسئولیت‌های اجتماعی دانستند. دکتر قاسمی در ادامه افزود: هر واحد فعالیت از هر نوع فرهنگی، اقتصادی یا سیاسی در کلیه امور خود در برابر اجتماع مسئول است. ما از ابتدای فعالیت بانک پاسارگاد تاکید و تمرکز جدی بر موضوع فرهنگ سازمانی داشتیم واین تاکید و تمرکزدر طرحی مشترک بین بانک پاسارگاد و انجمن مدیریت ایران منجر به ارائه پیشنهاد‌هایی به کلیه نهاد‌های فعال اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی شد که با استقبال اغلب آن‌ها امیدواری زیادی در این حوزه فراهم شده است.

دکتر قاسمی خطاب به مدیر مدرسه، پیشنهاد تدوین فرهنگ سازمانی را در راستای توسعه انسانی مناسب و نهادینه سازی آن در فرزندان آینده‌ساز کشورمان بیان فرمودند. وی در ادامه افزود: کلیه فعالیت‌های انجام شده توسط بانک پاسارگادبر اساس احساس وظیفه و تعلق صادقانه به آب و خاک کشورمان بوده است.

مدیرعامل بانک پاسارگاد در ادامه به بخشی از برنامه‌های بانک در استان لرستان، از جمله ساخت دو سد معشوره و رودبار و تاثیرات بسیار مثبت آن در منطقه اشاره داشتند. ایشان پتانسیل‌های موجود در استان لرستان را بسیار بالا دیدند و در این رابطه فرمودند: با محاسبه‌ای ساده این استان می‌تواند نیاز‌های سه استان دیگر را تامین کند.

دکتر قاسمی در پایان سخنان خود نوکری مردم را به عنوان بخشی از فرهنگ سازمانی بانک پاسارگاد، مایه افتخار دانستند. گفتنی است آیین افتتاح مدرسه پاسارگاد در روستای همت آباد شهرستان بروجرد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، فرماندار شهرستان بروجرد و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان و شماری از مسئولان محلی و همچنین مردم شریف روستای همت آباد برگزار شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار:۶ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۶۷، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین