پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: دو مدرسه شش کلاسه با مشارکت بانک پاسارگاد در خوزستان افتتاح شد و کلنگ ساخت یک مدرسه دیگر نیز به زمین خورد.
شعار سال: به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، علی قربانی سه شنبه در حاشیه مراسم  افتتاح دو مدرسه شش کلاسه در خوزستان بیان کرد: مدرسه ۶ کلاسه «رسالت» در روستای زبید دبات ازتوابع شهر شاوور شهرستان کرخه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۴۸۰‌متر مربع به صورت مشارکتی با بانک پاسارگاد به بهره‌برداری رسید.
 
وی گفت: کل اعتبار این پروژه ۲۲ میلیارد ریال است که ۱۵ میلیارد ریال توسط بانک پاسارگاد و هفت میلیارد ریال توسط دولت پرداخت شده است.

قربانی افزود: همچنین امروز یک مدرسه ۶ کلاسه در شهر الوان از توابع شهرستان کرخه افتتاح شد. این مدرسه به مساحت ۳هزار و ۴۰۰ متر مربع با زیر بنای ۸۵۰ متر مربع است که کل هزینه ساخت این‌مدرسه ۶۰ میلیارد ریال است.

قربانی ادامه داد: ۵۰ میلیار ریال این هزینه توسط بانک پاسارگاد و ۱۰ میلیارد ریال از سوی دولت پرداخت شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به پروژه مدرسه سازی دیگر بیان کرد: عملیات اجرایی یک مدرسه ۱۲ کلاسه در کوی مهر شهر آزادگان دزفول به صورت مشارکتی با بانک پاسارگاد آغاز شد که مساحت این مدرسه سه هزار متر مربع است که یک هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا دارد.

قربانی با اشاره به اینکه بانک پاسارگاد در مجموع ۶ مدرسه در استان ساخته است ادامه داد: کل اعتبار این پروژه۱۵۰ میلیارد ریال است که یکصد میلیارد ریال توسط خیر (بانک پاسارگاد) و ۵۰ میلیارد ریال از سوی دولت پرداخت شده است.

قربانی در ادامه بیان کرد: در سیل ۹۸ بیش از یک‌صد مدرسه در خوزستان آسیب دیدند که با کمک خیران تعمیر و تجهیز و یا از نو ساخته شدند و در شهرستان کرخه ۲۲ مدرسه که بر اثر سیل آسیب دیده بودند تعمیر و ۱۲ مدرسه جدید ساخته شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:7898،dres.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین