پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
ورود دشمن به حوزه جنگ ترکیبی، هوشمندی همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی و غیره را در کنار هوشمندی و توانمندی های نظامی، طلب می کند. دشمن در جنگ ترکیبی به سراغ دو کانون اصلی یعنی پایه های قوی نهادی و حوزه های عمومی می رود. اولی را برای تخریب می زند و دومی را برای ایجاد انحراف، هدف قرار می دهد. در ناآرامی های اخیر هم ، شاهد شایعه سازی هایی چند در خصوص بانک پاسارگاد هستیم.شایعاتی از جنس حمله سایبری تا خروج پول توسط محمدجواد ظریف به خارج از کشور. تشریح موضوع از سه منظر قدرت مدیریتی بانک پاسارگاد، توانمندی سایبری و حضور قوی برای فعالیت در حوزه بانکداری الکترونیک و از همه مهمتر، امانتداری و حرفه ای بودن مجموعه پاسارگاد، خنثی کننده این شایعات و تبدیل تهدید بنوعی فرصت برای خدمات رسانی بهتر است.

شعار سال: بنا بر گزارشات رسمی  منتشره در سامانه کدال ، تائیدیه های بانک مرکزی و نظرات مشتریان، بانک پاسارگاد را می توان بعنوانی یکی از بانک های پیشران،حرفه ای و آینده دار کشور درنظر گرفت.بانکی که علاوه بر کسب رضایت داخلی، عملکرد و راهبری راهبردی آن در سطوح منطقه ای و بین المللی ، ارمغان آور افتخار قرار گرفتن در لیست، بانک های برتر جهانی را سبب شده است.کسب موفقیت ها در این بانک ایرانی را هم باید بعد از عنایات حق تعالی، حمایت مسئولان و پشتیبانی مردمی، در زحمات هسته مدیریتی و کارکنان خدوم مجموعه پاسارگاد ، جستجو نمود. 

عملکرد حال و گذشته این بانک نشان دهنده بهره مندی بالا از توانمندی سیستمی و تمرکز اجرایی فوق العاده ، بر فعالیت شبکه محور با تحفظات مدیریت بحران است. چنین شیوه عملکردی است که این بانک ایرانی را بعنوان بانکی امن به مخاطب معرفی نموده و به مشتریان شناسانده است. از طرف دیگر، شرایط کشور با اندکی ناملایمات و بعضا ناآرامی ها روبرو بوده و دشمن با رویکرد جنگ ترکیبی(حمله همه جانبه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سایبری، ..... ) به میدان ورود کرده است. میدانی که برای کسب موفقیت، هوشیاری و هوشمندی بیشتر مدیران اجرایی در کلیه بخش ها را طلب می کند. مسموم سازی فضا و پخش شایعات انحرافی، یکی از تکنیک های متداول مورد استفاده در چنین شرایطی است. شایعاتی که در صورت کم تدبیری در مقابله و مواجهه با آن، می توانند بسترساز عدم اطمینان ، تشویش اذهان ،جهت دهنده به رفتارهایی نادرست و یا دلسرد کننده ، باشند. 

بانک پاسارگاد هم بدلیل توانمندی عملکردی و پیشرانی در حوزه های چندگانه، مورد هجمه های چندگانه قرار گرفته و احتمالا قرار خواهد گرفت. در چند هفته پیش شایعه حمله سایبری گسترده به سرورهای این بانک مطرح شد. شایعه ای که حتی برخی از نهادهای ناظر را هم به تکاپوی حمایتی واداشت و منجر به برقراری تماس با مدیران ارشد بانک پاسارگاد گردید. نکته جالب اینکه، شایعه سازان فراموش کرده بودند که پاسارگاد از معدود بانک های ایرانی است که از توانمند یهای درون بانکی برای تهیه سیستم بانکداری الکترونیک خود(کور بانکینگ) استفاده کرده است. پاسارگاد علاوه بر آن، تکیه گاه درون بانکی چون فناپ را بعنوان زیربخش فعال در مدیریت و پیشرانی فناوری در اختیار دارد. بعد از پیگیری های چندلایه ای ، مشخص شد که داستان از اساس ، مبتنی بر یک شایعه (شما بخوانید شوخی) بوده است. نکته قابل تاکید آنکه، مقاومت های پاسارگاد در سال 1396 در مقابل باج افزارها به حدی درخشان بوده که بعنوان کیس آموزشی در سایت های گروه های آموزش دفاع الکترونیک، بعنوان نوعی مورد پژوهی بدان استناد می شود.

از شایعه حمله سایبری به پاسارگاد تا انتقال پول دکتر ظریف به چین؟!

در کمتر از یک ماه،گویا بازار شایعه سازی برای پاسارگاد مجددا داغ شده است. این بار شایعه سازی الکترونیک و حمله سایبری کنار نهاده شده و شایعه سازی سیاسی ، کانون توجه قرار گرفته است.

از شایعه حمله سایبری به پاسارگاد تا انتقال پول دکتر ظریف به چین؟!

در ادامه خبرسازی های جعلی برخی رسانه های فارسی زبان خارجی در خصوص مسئولین نظام، اخیرا ادعا شده که محمد جواد ظریف وزیرخارجه سابق کشورمان از طریق همسرش خانم مریم ایمانیه مبلغ زیادی پول از حساب بانک پاسارگاد خود خارج و به یک بانک چینی منتقل کرده است . نکته جالب اینجاست که حتی برای ساخت این جعلیات،حداقل استانداردهای اطلاعاتی هم در نظر گرفته نشده است. نام شناسنامه ای و گذرنامه ای همسر آقای ظریف " مریم " نبوده ، ضمن اینکه ایشان و همسرشان هیچ حسابی در بانک پاسارگاد ندارند.

صحبت های محمدجواد ظریف :

محمدجواد ظریف در یک رشته توییت نوشت: اعتدال، افراط گرایان را عصبانی می‌کند: زمانی که ⁦ برجام⁩ در سال ۲۰۱۵ متولد شد، این خشم را شکست دادیم. ‏در حالی که حملات تهمت آمیز افراط گرایان داخلی همچنان ادامه دارد؛ اکنون من و خانواده ام نیز کانون دروغ‌های بدخواهانه خارج از کشور شده‌ایم. من نزدیک به ۴ دهه را صرف پایان دادن به جنگ، ترویج گفتگو و مهار بحران کردم. ‏اکنون به عنوان یک شهروند عادی اجازه نخواهم داد که دروغ، ارعاب و تحریم‌های بدخواهانه مسیر من را منحرف کند.

این روزها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، اخیرا یک رسانه معاند مدعی شده بود که محمد جواد ظریف و همسرش حدود ۴ میلیون یورو به یک بانک در شانگهای منتقل کرده‌اند که پس از آن شورا هاشمی، کارمند وزارت امور خارجه اتریش، نیز این خبر را در توییتی به زبان آلمانی بازنشر داد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 

اخبار مرتبط
برچسب ها: شایعه سازی برعلیه نظام ، شایعه سازی برعلیه محمدجواد ظریف ، شایعه سازی برای بانک پاسارگاد ، شایعات حمله سایبری به بانک پاسارگاد ، توانمندی فناب و بومی بودن کور بانکینگ پاسارگاد ، پیشرانی داخلی و بین المللی پاسارگاد در حوزه بانکداری ، توانمندی مدیریتی و فناورانه محور بودن بانک پاسارگاد ، شایعات کور بر علیه پاسارگاد ، تبدیل تهدید بی مبنا به فرصت منجر به تقویت خدمات رسانی ، خروج پول توسط ظریف به خارج از کشور ، شایعه خروج پول محمدجواد ظریف توسط مریم ایمانیه به خارج از کشور ، مریم ایمانیه کیست ، شایعات خروج پول از طریق بانک پاسارگاد ، بانک پاسارگاد بانک هزاره سوم ، بانک پاسارگاد بانک پیشرو ، بانک پاسارگاد بانک حرفه ای ها ، اطمینان مردم به حرفه ای بودن بانک پاسارگاد ، تبدیل مقاومت سال 1396 بانک پاسارگاد در برابر حمایت سایبری به مورد پژوهی علمی ، انتقال پول به بانک چینی ، شورا هاشمی کیست ، شایعه سازی برعلیه ظریف ، شایعات ادواری برعلیه محمدجواد ظریف ، شایعه برج سازی ظریف
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین