پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
وقتی صحبت از بانکداری الکترونیک می شود ، مسلما با سامانه های یکپارچه و لایه بندی شده ای مواجه خواهیم بود که کلیه ارتباطات بین مشتریان با مشتریان، مشتریان با بانک ها ، بانک ها با یکدیگر، بانک ها با بانک مرکزی و حتی تراکنش ها و ارتباطات خارج از شبکه پولی و بانکی را تحت پوشش قرار می دهد. این شبکه ها بتدریج ایجاد شده با توجه به کارکرد ویزه خود، نام های مختلفی را بخود اختصاص داده اند. در اینفوگرافی زیر، با مهمترین سامانه ها و درگاه های الکترونیک شبکه بانکی کشور،آشنا می شویم.
شعار سال: بانکداری الکترونیک یکی از انواع بانکداری است که تمامی انتقالات پول و فرآیند‌های بانکی را در بستر اینترنت و به صورت الکترونیکی بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در بانک مدیریت می‌کند. بانکداری الکترونیکی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری شبکه و مخابرات انجام می‌شود.
بانکداری الکترونیک تا حدزیادی وابسته به راه اندازی شبکه‌ها و سامانه‌های الکترونیک تخصصی درون، بین و فرابخشی، برای خدمات رسانی است. نام اصلی و سرواژه برخی از مهمترین این درگاه‌ها و سامانه‌ها، بشرح زیر می‌باشد.
 
آشنایی با کلیه سامانه‌ها و درگاه‌های بانکی
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین