پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
بانک پاسارگاد به منظور حمایت از مشتریان خود و برای رفع کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «کاپ کارت» تبیین کرده است. مبلغ این تسهیلات به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

شعار سال: حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام فوری توسط دولت پرداخت خواهد شد. وام فوری گرفتن یکی از راه‌هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه‌های زندگی گرفته می‌شده. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است. از این وام‌ها می‌توان به وام فوری مسکن، ازدواج، درمان و ... اشاره کرد. متقاضیان هر کدام از این وام‌ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی فوری کاپ کارت پاسارگاد
بانک پاسارگاد به منظور حمایت از مشتریان خود و برای رفع کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «کاپ کارت» تبیین کرده است. مبلغ این تسهیلات به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

آن دسته از مشتریان بانک پاسارگاد که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. ضمنا افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. سود این تسهیلات با توجه به ضریب برابری آن بوده و حداکثر ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان است. کل سود تسهیلات، ۶۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۴۸ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۶۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۴۸ تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که هر فرد تنها یک بار امکان استفاده از کاپ کارت بانک پاسارگاد را دارد و نمی‌توانند از منافع این طرح چندین بار استفاده کند.

نگاهی به برخی از خدمات بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد از سال ۱۳۸۴ با سرمایه ۳۵۰ میلیارد تومانی به دنیای بانکداری وارد شد و هم اکنون با سرمایه بالغ بر هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان فعالیت دارد.

هم اکنون بانک پاسارگاد انواع خدمات بانکی اعم از افتتاح سپرده‌ها، تسهیلات و تعهدات، امور ارزی، صندوق امانات و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این مجموعه در ارائه انواع تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی همواره پیشگام بوده و در این خصوص خدمات مناسبی را برای متقاضیان تبیین کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین، تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۱۷۱۸، www.mosalasonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین