پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۲۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
شهردار کرج از پرداخت بدهی کتابخانه‌های عمومی تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: باغ کتاب در کرج احداث می‌شود.

شعار سال: ‌علی‌اصغر کمالی زاده شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان البرز که در باغ گل‌های پارک شهید چمران برپا است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ‌در این نمایشگاه کتب و آثار فاخری در حوزه‌های مختلف به نمایش عموم گذاشته‌شده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه حضور در نمایشگاه کتاب الفت مردم با کتاب‌خوانی و فرهنگ ‌مطالعه را بیشتر می‌کند، گفت: در قالب حمایت از این فرهنگ ارزنده بودجه‌ای برای خرید کتاب در نظرخواهیم گرفت تا در کتابخانه‌های شهرداری مورداستفاده قرار گیرد.

شهردار کرج در خصوص پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی شهر از سوی شهرداری کرج، گفت: به‌صورت تهاتری در این خصوص اقدام کرده‌ایم و تا یک ماه دیگر به‌صورت ۱۰۰ درصدی این بدهی پرداخت خواهد شد.

کمالی زاده با تأکید بر تقویت فرهنگسراهای شهر و بهبود فضاهای کتاب‌خوانی، از تصمیم شهرداری برای احداث باغ کتاب خبر داد و گفت: با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در کرج باغ کتاب ایجاد خواهد شد، اکنون در حال مذاکره با دانشگاه خوارزمی درباره تعیین مکان این زمین هستیم.

وی اضافه کرد: باغ کتاب درواقع بوستانی شامل قرائت‌خانه، ‌فضای کتابخانه‌ای مجازی و سایر امکانات یک کتابخانه مدرن است

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 29 آذر 97، کد مطلب: 4490371:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین