پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۴۳۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
رییس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی از ارایه تسهیلات به کارکنان بانک ها با نرخ ۱۰ درصد خبر داد.

شعار سال: محمد رضا حسین زاده افزود: بر اساس آخرین دستور العملی که در خصوص تسهیلات کارکنان بانک ها داده شده این تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد در حال حاضر به کارکنان بانک‌ها پرداخت می‌شود.

وی گفت: نهاد ناظر درخصوص حقوق و مزایای کارکنان شبکه بانکی کشور، شورای حقوق و دستمزد مشخص کرده اند که در این شورا در خصوص میزان حقوق کارمندان بانک‌ها تصمیم گیری می‌شود.
یادآور می شود، پیش از این اعلام شده بود که طی بخشنامه‌ای که در رابطه با نحوه تسهیلات‌دهی به کارکنان و مدیران عامل بانک‌ها تنظیم و به شبکه بانکی ابلاغ می شود، سقف مجموعه تسهیلاتی که یک کارمند بانک می‌تواند در طول دوران خدمت خود دریافت کند ۲۵۰ میلیون تومان است.
همچنین اعلام شده بود در دستورالعملی که برای محدود کردن تسهیلات‌دهی به مدیران و کارکنان بانک‌ها تنظیم شده و اجرا خواهد شد، سقف تسهیلاتی که یک بانک می‌تواند به مدیران و کارکنان خود پرداخت کند در ابتدا ۲۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود که در نهایت تصمیم‌گیری شد این رقم به ۲۵۰ میلیون تومان کاهش یابد.

این در حالی است که پیش از این سقفی برای تسهیلات دهی وجود نداشت و در چند حوزه از جمله مسکن، جعاله، خودر و امکان دریافت تسهیلات از سوی کارکنان بانک‌ها وجود داشت. در عین حال که سود پرداختی به مجموعه این تسهیلات حدود ۱۰ درصد است و این در حالی است که پیش تر کارکنان بانک‌ها تسهیلات را با سود هفت درصد و از منابع قرض‌الحسنه دریافت می‌کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آسیا، تاریخ 6 دی 95، کد مطلب: : www.asianews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین