پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۵۴۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
بر اساس بخشنامه‌های داخلی برخی بانک‌ها فرایند پرداخت وام ۱۵۰میلیون تومانی به کارکنان خود را آغاز کرده اند.
شعار سال: موضوع تسهیلات اعطایی به کارکنان شاغل آنهم با ارقامی مثل ۱۵۰ میلیون تومان، با ضمانت یکی از همکاران متقاضی و سود سالیانه ۱۸ درصد خبر ساز شده است.

بر این اساس در بخشنامه اواخر اسفند ماه یکی از بانک‌های دولتی آمده است، به منظور رفع نیاز‌ها و دغدغه‌های اصلی و ایجاد انگیزه در راستای پیشبرد اهداف بانک به موجب بند یک مصوبه شصت و نهمین جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ هیأت عامل محترم بانک با پرداخت تسهیلات موافقت به عمل آمد.

تسهیلات مرابحه کارکنان شاغل:

۱ - تسهیلات مرابحه به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال با نرخ ۱۸ % و با بازپرداخت ۱۲ دوره ۳۰ ماهه (حداکثر تا سن ۷۰ سالگی همکار) به روش پلکانی و در قالب عقد مرابحه قابل پرداخت می‌باشد.

۲- معادل ۲ % مبلغ واریزی برای هر نفر از متقاضیان کسر و به حساب صندوق تامین آتیه منظور تا اقساط تسهیلات اعطایی در زمان فوت به صورت کامل مشمول پرداخت از محل صندوق فوق الذکر گردد.

۳- قرارداد با امضای گیرنده تسهیلات و یک نفر ضامن همکار می‌باشد.

۴- واریز تسهیلات مذکوراز طریق رایانه مرکزی - شرکت داده ورزی سداد به صورت متمرکز بوده لذا واحد‌ها مجاز به واریز دستی تسهیلات نخواهند بود.

۵- دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب و دوایر دبیرخانه ادارات کل نسبت به جمع آوری قرارداد‌های تکمیل شده اقدام و اسامی کارکنان متقاضی را در روز‌های ۲۱ تا ۲۳ اسفند در قسمت کسر پاداش سیستم جامع پرسنلی با عدد " ۱۰۰ " و کارکنانی را که از عملکرد آنان رضایت ندارند با عدد " ه " ثبت نمایند. سپس قرارداد‌ها را برای ضبط در پرونده‌های تسهیلاتی در ادارات امور به شعب عامل و ادارات کل به شعبه مرکزی ارسال نمایند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۶۸۴۵۵۳/ tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
تعارض منافع یعنی همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
0
0
واجب تر از خودشون هم مگه هست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین