پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به تصمیم اتخاذ شده در کمیسیون تلفیق مبنی بر توجه بیشتر به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد گفت: با تصویب این امر در صحن مجلس شاهد افزایش چشمگیر حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خواهیم بود.
شعارسال: احمد امیرآبادی فراهانی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) اظهار کرد: مجموعه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم نتیجه لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی گفت: در چند سال گذشته مشکلات اعتباری گریبانگیر کل کشور به ویژه استان قم بود، ولی قریب به اکثر پروژه‌هایی که در قم به بهره‌برداری رسید از عنایات سفر رهبر معظم انقلاب بود که تقریبا همه آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است ولی چند پروژه باقی مانده است که آن‌ها نیز تا آخر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر سفر رهبر انقلاب به قم نبود ما نمی‌توانستیم پاسخگوی نیاز مردم از نظر عمرانی باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در راه ساخت این پروژه مسوولان امداد از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند و با پیگیری مجدانه این مجتمع عظیم در یک منطقه محروم به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است، افزود: این نهاد به فرمان امام راحل تشکیل شده است و زیرپوشش قرار دادن فقرا و محرومان که صاحبان اصلی نظام و کشور هستند را در دستور کار دارد.

امیرآبادی ادامه داد: در مجلس سعی شده است که در بودجه‌های سنواتی در امور توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش امداد بیش از پیش توجه شود و در کمیسیون تلفیق مقرر شده است که حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تا چهار برابر اختصاص یابد که امیدواریم این مسئله در صحن علنی هم تصویب شود.

وی اضافه کرد: در کمیسیون تلفیق در تلاش هستیم که به مسئله بودجه مسکن و اشتغال مددجویان توجه بیشتری شود که امیدواریم با همت مدیریت کمیته امداد و همکاری بانک‌ها در قم رقم مناسبی به تسهیلات اشتغال و مسکن اختصاص یابد.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که مددجویان خودکفا شوند تا مسئولان کمیته امداد بتوانند در زمینه پیشرفت مسائل علمی آنان تلاش روزافزون داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار: 2 دی 1395، کدخبر: 485778، www.qudsonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
مگه چقدر می گیرند؟ لطفا بشکل ویژه به وضع شان رسیدگی کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین