پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: تحریم‌های اقتصادی ایران نتیجه فتنه 88 بود و امروز ما همچنان ضربه فتنه سال 88 را متحمل می‌شویم، چرا که آن پالس‌هایی که به آمریکا داده شد تحریم اقتصادی را شکل داد.

شعارسال: حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع زاهدان با بیان اینکه 9 دی روز نمود حقیقی بصیرت است اظهار داشت: انتخابات سال 88 در تاریخ پس از انقلاب بالاترین نقطه افتخار برای ایران بود و حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌رفت که ضامن امنیت ملی و اقتصادی کشور شود که عده‌ای با همکاری دشمن اجازه ندادند ثمرات این حضور به بار نشیند و باعث تحریم‌های اقتصادی کشور شدند.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم‌های اقتصادی ایران نتیجه فتنه 88 بود و امروز ما همچنان ضربه فتنه سال 88 را متحمل می‌شویم، چرا که آن پالس‌هایی که به آمریکا داده شد تحریم اقتصادی را شکل داد.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب ما نیازمند حرکتی همچون 9 دی است تا به اتوبان بصیرت و برادری برگشت کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه هر زمان مردم ایستادند و مقاومت کردند، موفقیت حاصل شد، افزود : آمریکا هر زمان حس کند کشوری ضعیف است، تا جایی مقابل آن پیش می‌رود که آن را از بین ببرد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما مرهون وحدتی است که در بین آحاد مردم ایجاد شده، افزود: ما نباید اسیر جناح‌ها و تجلیل‌های سیاسی شویم و حرکت انقلابی را فراموش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کلید بصیرت جایی خود را نشان می‌دهد که فردی 60 سال خود را دیندار می‌داند و همه قبولش دارند اما به دلیل بی‌بصیرتی از جایگاه خود می‌افتد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیطان برخی مواقع سجده‌هایش 4000 سال طول می‌کشید اما بصیرت نداشت، افزود: بصیرت نشان انسانیت و خدایی بودن است.

وی با بیان اینکه کسانی هستند که دوست ندارند ما در کنار هم متحد باشیم، گفت: آمریکا به دنبال عزت ما نیست و اگر کسی غیر از این فکر کند بصیر نیست.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: آمریکا اعتقاد دارد نفت دنیا مال اوست و باید در اختیار او باشد و همه ملل دنیا باید در اختیار او باشند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه آمریکا ایران را دریاچه‌ای از نفت می‌بیند و این نفت و ثروت را سهم خود می‌داند،گفت: دعوای آمریکا با ما دعوای حاکمیت خود بر خود است و چون قرآن به انسان‌ها بصیرت می‌دهد آمریکا با آن مخالف است.

وی تصریح کرد: بصیرت یعنی اینکه بدانیم آمریکا دوست ما نیست و به دنبال تفرقه در میان مسلمانان است چرا که همواره هزینه‌های بالایی را صرف اختلاف‌افکنی میان مسلمانان می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 10 دی 1395، کدمطلب: 261350 ،www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
یعنی قبا از اون ما تحریم نبودیم؟ قانون داماتو مال کیه دکتر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین