پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت شده بودم به قوه قضائیه تا سند هایی دال بر اینکه این حساب ها شخصی نیست را ببینم اما من وقت نداشتم به قوه قضائیه بروم.

شعارسال: محمود صادقی نماینده تهران در نشست انجمن اسلامی دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو سخنرانی کرد.

وی در این مراسم گفت: فردا بنده را برای پاسخ به اتهامات به هیات نظارت بر ر فتار نمایندگان دعوت کرده اند.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: قبل از این جلسه دعوت شده بودم به قوه قضائیه تا سند هایی دال بر اینکه این حساب ها شخصی نیست را ببینم اما من وقت نداشتم به قوه قضائیه بروم.

وی ادعا کرد: من چیزی‌نگفتم. طبق اظهارات وزیر اقتصاد از قوه قضائیه خواستم که موضوع را شفاف سازی کند. من ادعایی نکردم.

نماینده تهران تاکید کرد: این نشان می دهد نگرش های طاغوتی و دیکتاتوری در اذهان رسوب کرده است.

صادقی ادامه داد: افرادی که ریشه در انقلاب ندارند، از روح انقلاب بیگانه هستند و کنج عافیت طلبی را ترجیح داده بودند، برخی همکلاسی هایشان می گویند انقلابیون را مسخره می کردند؛ حتی وظیفه خود نمی دانند در برابر پرسش نماینده پاسخگو باشند.

وی در ادامه با ادعای اینکه به من بسیار توصیه شده است که ترمز دستی را بکشم، به اعلام مواضع خود پرداخت و گفت: شور و هیجان دانشجویان چیزی جز تلاش برای استقلال و آزادی در برابر مداخله‌گران خارجی و استبداد داخلی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مطالبات دانشجویان را به سه محور آزادی‌خواهی، اسلام‌خواهی و عدالت‌طلبی تقسیم کرد و گفت: به من می‌گویند آرامش مجلس باید حفظ شود، این سؤالات شما مربوط به آن سوی مرزهاست. امروز یکی از دوستان وزارت اطلاعات می‌گفت تو آنقدر پرونده‌ات پاک است که کسی نمی‌تواند به شما نسبتی بدهد، اما مراقب باش اینها برای هر کسی چیزی می‌تراشند.

وی تصریح کرد: با حذف نام‌ها و ممنوع‌التصویر کردن افراد، نمی‌توان انسان‌ها را از قلب مردم بیرون کشید.

عضو فراکسیون امید با تأکید بر اینکه بنده اعتقاد کامل به نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدای ماست، دارم گفت: من اعتقاد کامل به ولایت‌فقیه و دموکراسی دارم و به اصل ۱۰۷ قانون اساسی نیز به طور کامل اعتقاد دارم که می‌گوید رهبری در برابر قوانین همانند سایر افراد جامعه است.

صادقی با تاکید بر اینکه به اصل ولایت مطلقه فقیه اعتقاد قلبی دارم، گفت: آرمان‌های مردم از طریق دین اسلام قابل تحقق نیست؛ یکی از مطالبات اصلی مردم، رعایت موازین دینی و شرعی است.

وی با بیان اینکه تا به امروز راجع به کنسرت‌ها نظر نداده‌ام، گفت: به جامعه مذهبی حق می‌دهم انتظارات خود را بیان کنند، اما لا اِکراه فی‌الدین.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آرمان‌ اَمثال پدر من، آزادی‌خواهی و اسلام‌خواهی بوده است، انقلاب اسلامی نیز برای تحقق این آرمان‌ها پیروز شد؛ نمی‌توانیم برخلاف آن شعارها عمل کنیم.

صادقی با بیان اینکه از رهبرمان انتظار داریم ما را حمایت و تحمل کند، گفت: ما نمی‌گوییم فتنه نشده است، فتنه زمانی است که هوا غبارآلود است و معلوم نمی‌شود چه کسی ظالم و چه کسی مظلوم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16آذر1395، کدخبر: 3842968: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین