پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
نماینده اسبق مجلس گفت: ایران ستون حفظ آرامش در منطقه خاورمیانه است. تحول در آمریکا در کشور ما و کشورهای منطقه که در گیر رادیکالیسم هستند، تاثیر گذار خواهد بود.

شعارسال: مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده فنی دانشگاه تهران با حضور الهه کولایی فعال سیاسی اصلاح طلب ‌و محمود صادقی نماینده تهران به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد.

الهه کولایی با بیان اینکه آثار تحول در آمریکا خود را در ایران و کشورهای منطقه که در گیر رادیکالیسم هستند نشان خواهد داد گفت: ایران ستون حفظ آرامش در منطقه غرب آسیا است.

وی افزود: ما ناچاریم واقعیت پیرامون خود را بشناسیم. متن این واقعیت ها، فرصت ها و تهدید هایی را برای ملت ایران بوجود آورده است.

کولایی گفت: امروز صداهایی را از مجلس می شنویم که از مجلس هفتم و هشتم و نهم شنیده نمی شد. شکل گیری مجلس دهم گامی به پیش برای اعمال حاکمیت مردم است.

وی با تاکید بر اینکه باید مسیر انقلاب اسلامی را ادامه دهیم گفت: دیگرانی که صبر و بردباری را برای تغییر از دست دادند به سرنوشت های بدی دچار شدند.

کولایی اظهار داشت: امروز آمارها جایگاه قابل قبولی را برای ایرانیان در جهان نشان نمی‌دهند. کشوری که همه امکانات را در اختیار دارد و دارای موقعیت ژئوپلیتیک ارزشمندی است، باید در جایگاه بهتری قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها همیشه قلب تپنده تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کشور ما بوده‌اند. ترویج امید و اعتدال، چیزی که در رفتار آقای دکتر عارف شاهد بودیم، باید در دانشگاه‌ها ادامه یابد. دانشگاه‌ها در تقویت عقلانیت و تلاش برای ایجاد تحول و دگرگونی، نقشی مهمی دارند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: کشور ما در قلب منطقه پرتنش قرار گرفته و مرزهای شرقی و غربی ما به وسیله طالبان و داعش تسخیر شده است. در چنین منطقه‌ای، جمهوری اسلامی تلاش می‌کند چهره‌ای انسانی از اسلام نشان دهد.

کولایی افزود: تداوم بخشیدن به مشی اعتدال در شرایطی که در پوپولیست، روسیه، آمریکا و اروپا شایع شده است، وظیفه دانشجویان است.

وی خطاب به دانشجویان اظهار داشت: در سال ۸۳ در روز دانشجو فضایی در همین سالن به وجود آمد و تنش‌هایی در حضور رئیس‌جمهور آقای خاتمی ایجاد شد که ثمره آزادی بیان بود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جهان از اتفاقی که در ۸ نوامبر در آمریکا افتاد، شوکه است، گفت: شاهد تلاش خردمندانه‌ای در کشور هستیم که با همه مشکلات، دشواری‌ها و قانون‌گریزی‌ها، کشور را اداره کند.

کولایی خاطرنشان کرد: نقش دانشجو و دانشگاه در راستای تداوم دموکراسی و فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16آذر1395، کدخبر: 3842905: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین