پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تلاش وزارت نفت برای اجرای برنامه‌های HSE گفت: برنامه ویژه‌ای برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی در پارس جنوبی داریم.

شعار سال: معصومه ابتکار صبح سه‌شنبه در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاراناظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد اجرای برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی در نقاط مختلف این استان هستیم و ارزیابی عملکرد این استان مطلوب است.

وی با اشاره به اجرای برنامه HSE در منطقه پارس جنوبی توسط وزارت نفت، اضافه کرد: برای کنترل آلایندگی‌های زیست‌محیطی در منطقه پارس جنوبی برنامه ویژه‌ای داریم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در وزارت نفت برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی در منطقه ویژه پارس جنوبی تدوین شده است.

وی تصریح کرد: دولت رنامه ویژه‌ای را برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی و مقابله با آسیب‌های این بخش دارد و در استان بوشهر نیز اقدامات خوبی اجرا خواهد شد.

ابتکار ادامه داد: مدیریت پساب در برنامه است تا در زمینه بهبود شرایط محیط زیست اثرگذار باشد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم‌اکنون در نشست شورای اداری استان بوشهر حضور دارد و بعد از ظهر نیز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حضور می‌یابد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 آذر 95 ، کد مطلب: 3842082: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین