پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
شهردار منطقه دو زاهدان گفت: با وجود جمع آوری زباله در سه شیفت در زاهدان اما هنوز با مشکل انباشت زباله درکوچه ها و معابر این شهرستان روبرو هستیم.
شعارسال: عبدالغفور براهویی ، اظهار داشت: با توجه به اینکه جمع آوری زباله در شهر زاهدان طی سه شیفت توسط عوامل شهرداری انجام می شود اما همچنان با انباشت زباله در جداول، خیابان ها، کوچه ها و معابر شهرستان زاهدان روبرو هستیم.

وی افزود: هم اکنون در شهر زاهدان ۳۵۰ تن زباله تولید می شود که بیانگر حجم بالایی از انباشت زباله است.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه دو در سال جاری ۲۵۰سطل زباله را تهیه و در نقاط مربوطه مستقر کرده است تا از انباشت زباله در نقاط مختلف شهر جلوگیری شود.

شهردار منطقه دو زاهدان خاطرنشان کرد: روزانه ۳۰ تن شاخ و برگ درختان هرس شده و یا قطع شده از منطقه دو زاهدان جمع آوری می شود.

وی بیان کرد: به ازای هر ۱۵۰۰متر مربع یک کارگر کار جمع آوری زباله را در سطح شهرستان زاهدان برعهده دارد.

وی گفت: باید منابع در آمدزایی تازه ای برای شهرداری ها شناسایی شود و شهروندان نیز با مشارکت خود در پرداخت عوارض و مالیات سهم خود رادر این بخش ادا کنند.

یراهویی با اشاره به اینکه تفکیک زباله از مبداء بهترین و آسانترین راه بازیافت مجدد پسماندها است، خاطرنشان کرد: شهروندان نقش موثری در زیباسازی و توسعه فضای شهری دارند زیرا تنها بخش کوچکی از درآمدهای شهرداری از محل منابع ملی تامین می شود.

وی تصریح کرد: جمع آوری این حجم بالا از زباله در صورتی موفقیت آمیز است که تمامی نهادها و همچنین خود شهروندان نیز در پاک نگه داشتن محیط خود تلاش کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کدخبر: 3864335 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
تمامی شهرهای کشور متاسفانه این معضل را دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین