پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
مسؤول واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان با بیان ایکه زیباسازی ورودی‌های شهر زاهدان آغاز شده است، گفت: عملیات اجرایی احداث المان دروازه قرآن نیز در دهه فجر آغاز خواهد شد.

شعار سال: مسؤول واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان اظهار کرد: ورودی زاهدان از سمت سیستان، بلوار یادگار امام (ره) بطور کامل آسفالت و فضای سبز آن را شهرداری منطقه ۳ ایجاد کرده است. ضمن اینکه عملیات اجرایی احداث المان دروازه قرآن نیز در دهه فجر آغاز خواهد شد و ادامه این ورودی آسفالت، پیاده رو سازی و فضای سبز بلوار شهید طباطبایی می باشد که در حال انجام است.

پیمان نارویی افزود: ورودی از سمت گوربند برخلاف اینکه در محدوده شهری نبوده اما توسط همکاران ما بهسازی و آسفالت شده و در حال ایجاد شبکه آبرسانی برای فضای سبز آن هستیم.

وی ادامه داد: از سمت میرجاوه نیز عملیات اجرایی جدول گذاری و آسفالت آن مسیر هم اکنون در حال انجام است و فضای سبز آن توسط سازمان مدیریت آرامستانها ایجاد خواهد شد.

مسؤول واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان بیان کرد: احداث میدان، پیاده روسازی ضلع غربی و رفیوژ بلوارخلیج فارس از سمت ورودی خاش هم اکنون در حال انجام است و گاردریل حذف و طراحی متناسب با فضای داخل شهر صورت خواهد پذیرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 19 بهمن 98، کد مطلب: 13981119000041: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین