پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
خیابان شهید باقری شهرستان زابل با مشکلات عمده برون رفت فاضلاب درون شهری دست و پنجه نرم می کند.
شعارسال: یکی از ساکنان این خیابان با اشاره به اینکه مشکل فاضلاب شهری در این خیابان به مدت یک سال است که ایجاد شده گفت:برون رفت فاضلاب شهری بیشتر از یک سال است که اهالی این خیابان را نگران کرده است و تقریبا نیمی از ساکنین این محل به اداره آب و فاضلاب مراجعه کردند اما هیچکس پاسخگو نیست.

وی گفت:بوی بد فاضلاب شهری و برون رفت آن وضعیت نامناسبی در خیابان ایحاد کرده و حتی رفت و آمد مردم را سخت کرده است.

وی همچنین افزود:چندی پیش در خیابان شهید باقری شهرستان زابل چند نهال کاشتند که مردم خواستار پیگیری وضعیت فاضلاب این خیابان شدند اما پاسخی دریافت نکردند و کاشت این نهال ها مشکل مردم را حل نمی کند.

میری یکی دیگر از ساکنین خیابان باقری می گوید:برای پیگیری این مشکل به اداره آب و فاضلاب و شهرداری مراجعه کرده ام اما هیچ کدام پاسخگو نیستند و تشدید این موضوع باعث شده تا فاضلاب به داخل خیابان هم سرایت کند.

وی گفت:تاکنون نه تنها راه حلی برای رفع این مشکل ارائه نشده بلکه این فاضلاب مسیر تردد در پیاده روها را هم با مشکل روبرو کرده است و علاوه بر اینکه فضای زیبای شهر را بد جلوه میدهد باعث اختلال در زندگی مردم هم می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری سفیر شرق، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395، کدخبر: 422420 ، www.safireshargh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین