پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد بهره‌گیری از سازمان‌های مردم نهاد است گفت: شهرستان ساوجبلاغ در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی را در این زمینه شاهد بوده است.

شعار سال: ابوالقاسم پالیزگیر گفت: مواد مخدر موضوعی نیست که به سادگی از آن گذر کنیم زیرا 50 درصد از زندانیان کشور جرائم مربوط به مواد مخدر دارند.

پالیزگیر افزود: علاوه بر این 60 درصد از سارقان به دلیل اعتیاد مبادرت به سرقت می‌کنند و همچنین 50 درصد از طلاق‌های کشور نیز به اعتیاد مربوط است.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد بهره‌گیری از سازمان‌های مردم نهاد است گفت: شهرستان ساوجبلاغ در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی را در این زمینه شاهد بوده است.

وی ضمن ابراز رضایت از طرح‌های اجرا شده توسط نیروی انتظامی در مناطقی چون هشتگرد، گلسار، چهارباغ، ملک‌آباد و مهدی‌آباد اعلام کرد: علی رغم اینکه این طرح‌ها به خوبی انجام می‌شود اما میزان کشف مواد مخدر در این شهرستان رضایتبخش نیست.

پالیزگیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 58 درصد از معتادین کشور زیر 34 سال سن دارند تصریح کرد: این موضوع به معنای یک قتل عام اجتماعی است.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: آموزش وپرورش و فرهنگی جامعه باید برای ایمن‌سازی وتوانمند کردن ذهن جوانان که قدرت نه گفتن را داشته باشند بیشتر تلاش کنند .

پالیزگیر در بخش دیگری از سخنان خود از قلیان به عنوان یکی از عوامل گرایش به مواد مخدر یاد کرد و گفت: از فعالیت70 واحد صنفی که به صورت غیرقانونی به عرضه قلیان در مکان‌های عمومی شهرستان ساوجبلاغ مبادرت می‌کردند جلوگیری شده است.

فرماندار ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج ، دانشگاه‌ها ، مدارس ، مساجد ومصلی‌های نماز جمعه خاطرنشان کرد: در این فضاها باید خطرات مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن بیان شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 30 آذر 95، کد مطلب: 959-16190-5: www.alborz.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین