پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
2.1 درصد نوجوانان دختر بین 13 تا 15 در امل دخانیات مصرف می کنند.

شعار سال: حمزه قاسمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امل با بیان اینکه بر اساس آخرین امار 14 درصد افراد بالای 15 سال در آمل دخانیات مصرف می کنند، گفت: هر سال به مصرف کنندگان قلیان در آمل افزوده می شود.
وی با بیان اینکه هر قلیان معادل 100 الی 200 نخ سیگار است، خاظرنشان کرد: علاوه بر مصرف کننده قلیان، کسانی که در فضای مصرف کننده نیز هستند از مضرات قلیان متضرر خواهند شد.
این مسول با تاکید بر اینکه 3.5 درصد نوجوانان بین 13 تا 15 سال در امل دخانیات مثل سیگار مصرف می کنند، تاکید کرد: 2.1 درصد نوجوانان دختر بین 13 تا 15 در امل دخانیات مصرف می کنند.
قاسمی با بیان اینکه قیمت سیگار در کشور های سازنده آنها پنج برابر گران تر از آنچه است که در ایران فروخته می شود، خاطرنشان کرد: دروازه ورود مواد مخدر برای نوجوانان و جوانان مصرف سیگار است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با اشاره به اینکه 41 درصد کسانی که برای اولین بار در آمل مواد مخدر را شروع کردند بخاطر دوستانشان بوده تاکید کرد: 60 درصد افرادی که به سمت مواد مخدر سنگین می روند به دلیل نتوانستن "نه" گفتن به پیشنهاد دوستان است.
این مسول تاکید کرد: دخانیات موجب سرطان های ریه، سکته مغزی و حملات قلبی در انسان خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سفیر هراز، تاریخ 12 خرداد 97، کد مطلب: -: www.safireharaz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین