پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
مدیرکل پست ‌بانک کرمان گفت: در برنامه ششم توسعه، راه اندازی 800 باجه پست بانک در این استان دیده شده که تاکنون 400 باجه دایر شده و 400 باجه دیگر راه اندازی می شود.

شعار سال: علیرضا مختاری عصر یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح پنجاه و ششمین باجه پست ‌بانک ایران در خیابان مدرس رفسنجان اظهار کرد: ایجاد پست ‌بانک سبب شد تا در نقاط محروم کشور مردم بتوانند از خدمات بانکی استفاده کنند.

وی گفت: طی 20 سال گذشته در یکهزار و 55 نقطه از کشور شعبه های پست بانک دایر شده است و در بیش از 36 درصد از 12 هزار روستایی که طی این 20 سال گذشته می بایست به پست بانک مجهز شوند پست بانک ایجاد شده و در حال خدمات رسانی هستند.

وی اظهار کرد: در بخش اعتبارات و تسهیلات در سال جاری عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را اخذ کردیم و این امکان وجود دارد که تسهیلات با نرخ پایین ‌تر از نرخ مصوب شبکه بانکی کشور را ارائه دهیم.

مدیرکل پست بانک کرمان گفت: در بحث روستا نیز تفاهم‌ نامه ‌ای با صندوق توسعه ملی بتازگی منعقد شده که سه هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان کرمان در راستای خدمات رسانی و ایجاد اشتغال و کمک به شرکت های کوچک و متوسط پرداخت شود.

وی از آمادگی کامل در راستای ارائه این خدمات به مشتریان خبر داد و گفت: برای پرداخت تسهیلات در بحث فناوری اطلاعات سال جاری مجوز گرفتیم که تسهیلات با نرخ هشت درصد را پرداخت کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370283:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین