پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان از احیای ردیف بودجه احداث موزه جیرفت با گذشت 12 سال بلاتکلیفی خبر داد.

شعار سال : جعفر رودری امروز در جیرفت با اشاره به تأثیرگذاری ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری جیرفت و جنوب کرمان بر رونق گردشگری استان اظهارداشت: مناطق گردشگری به عنوان یکی از محورهای اصلی مربوط به توسعه شهرستان و استان در نظر گرفته شده است که در برنامه ششم نیز دیده شده است.

وی از جیرفت به عنوان قطب گردشگری جنوب‌شرق کشور یاد و تصریح کرد: بر اساس ظرفیت‌های موجود موزه یکی از الزامات اصلی برای رونق صنعت گردشگری است.

رودری افزود: اعتبارسنجی لازم برای تکمیل پروژه احداث موزه جیرفت انجام و برآورد اولیه برای موزه جیرفت 12 میلیارد تومان است که انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: رقم 118 میلیون تومانی در گذشته برای احداث موزه جیرفت تخصیص داده شده است که تقریبا رها شد و به صورت جدی دنبال احیای ردیف بودجه‌ای این پروژه هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه این پروژه در ردیف بودجه، سابقه قبلی داشته است، ردیف آن عملا ایجاد اما تأمین اعتبار نشد که باید برای رونق صنعت گردشگری و استفاده از قابلیت‌های منطقه در این راستا با به‌کارگیری نظرات کارشناسی این مهم در دستور کار قرار گیرد.

رودری در پاسخ به چرایی عدم راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی در جنوب کرمان و جیرفت با وجود مصوبه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه شهرستان‌ها اداره میراث فرهنگی دارند و اگر بحث ساختار و چارت آنها حل شود در تأمین تجهیزات کمک می‌کنیم که برای تامین نیروی انسانی نیاز به مجوز ملی است.

وی افزود: از طریق استان نیازها درخواست و ارسال می‌شوند، اما طرحی را دنبال می‌کنیم برای تأمین نیروی انسانی و چارت سازمانی شهرستان‌های جنوب استان که جدید تأسیس شده‌اند چون ادارات کلی که مستقل شدند متناسب با ساختار اداری که برای آنها تعریف شد، چارت نیروی انسانی و تجهیزات آنها کامل نشد، لذا به شکل کلی این بحث را برای جنوب دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تخصیص اعتبارات را بر اساس شاخص‌های تعریف شده، عنوان و اظهار کرد: جنوب استان کرمان بر اساس شاخص‌ها در اولویت است و تاکنون در مقایسه با برخی شهرستان‌ها اعتبارات قابل توجهی به شهرستان‌های جنوب کرمان تعلق گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر : 10 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب: 13940810000479 www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین