پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت:کارگاه حجم سازی صنایع دستی دورود

شعار سال: غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از کارگاه حجم سازی صنایع دستی دورود گفت : سرپرستی این کارگاه بر عهده آقای اکبری از هنرمندان برجسته استان لرستان است که مدت 7 سال در زمینه ساخت احجام فلزی در شهرستان دورود سابقه فعالیت دارد .

وی افزود :این کارگاه حجم سازی با هزینه شخصی و اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ريال مشغول فعالیت می باشد که برای تعداد 3 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی داشته است .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: با توجه به نقش مهم و کلیدی صنایع دستی در صنعت گردشگری، جذب گردشگر داخلی و خارجی و ایجاد اشتغال، باید با نگاه توسعه و ارائه خدمات به بنگاه ها و کارگاه های صنایع دستی فعالیت نماییم .

وی افزود : این اداره کل در راستای اهداف و وظایف سازمانی، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری، مساعدت و اعطای تسهیلات به متقاضیان به منظور توسعه و پیشرفت بنگاه ها و کارگاه های صنایع دستی استان اعلام می نماید .

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 5924282، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین