پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
رییس دادگستری اسلام آبادغرب در مورد تخریب اشخاص در فضای زودهنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی هشدار داد.

شعار سال: بیژن نجفی رییس دادگستری اسلام آبادغرب ضمن هشدار در مورد تخریب اشخاص در فضای زودهنگام انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اظهار داشت: هنوز چند ماهی به ایام تبلیغات قانونی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باقی مانده است و طبق قانون نیز تبلیغات زود هنگام، تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات و نیاز کشور به آرامش فضای مجازی به شدت رصد می شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


دکتر نجفی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی و به ویژه در برخی شبکه های اجتماعی شاهد ماراتن طرح نام کاندیداهای انتخاباتی می باشیم، که در این میان هوادارن برخی از کاندیداها به تخریب و تهمت بر علیه کاندیداهای رقیب می پردازند که علاوه بر جرم بودن و قابل پیگیری بودن ، این امر شایسته مردم فهیم و شهیدپرور شهرستان نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه حفظ حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است، تصریح کرد: تخریب ها و تهمت های مطرح شده در فضای مجازی با شکایت شاکی قابل پیگیری است.

رییس دادگستری شهرستان با تاکید بر خودداری ازتخریب افراد، هشدار داد با آبروی اشخاص و شخصیت ها بازی نشود و مردم با آگاهی به این مقوله ورود پیدا کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 12 دی 95، کد مطلب: 618397: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
خوب باید فرهنگ و آگاهی مردم نسبت به عواقب این کار و نوع برخوردهای قانونی را افزایش داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین