پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
در برهه کنونی باید هوشیار باشیم که دشمن اکنون که از راههای گوناگون نتوانسته همدلی و همزبانی مان را برای حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های رأی از بین ببرد سعی دارد با استفاده از گزینه نفوذ نقشه های خود را به انواع اقسام در پیش از انتخابات پیاده کند

شعار سال: بحث رعایت اصول اخلاقی یکی از ضروری ترین نیازهای رقابت های انتخاباتی است و باید رعایت شود.

در روزها و هفته های گذشته مطالب متعددی راجع به اخلاق در انتخابات و رعایت اصول اخلاقی و معیارهای اسلامی نشر و بر این موضوع تأکید شده است و از کاندیداهای محترم انتخاباتی نیز انتظار می رود اگر منافع مردم، کشور و نظام برایشان مهم است و مشارکت حداکثری در انتخابات را می خواهند از اینگونه کارها بر حذر باشند و ستادهای انتخاباتی و طرفداران خویش را نیز برحذر کنند.

اما علیرغم اینکه استارت رسمی رقابتهای انتخاباتی در ارومیه زده نشده اما عده ای آستین بالا زده اند برای تخریب نامزدهای انتخاباتی و تشویش اذهان عمومی. این افراد که به جای حرکت در مسیر اسلام، انقلاب و نظام ره گمراه خویش را گرفته و خواسته و یا ناخواسته بر طبل تخریب، تفرقه و نفرت می کوبند و همانی را می خواهند که دشمنان انقلاب اسلامی آرزویش را دارند و با کارهایش آرامش رقابت های سالم را در فضای پیش از انتخابات به زیر سؤال می برند.

فرصت طلبانی که برایشان شخص مهم نیست و فقط بر اساس عقده های ذهنی خویش و بیماری های روانپریشی شان دنبال سوژه ای می گردند که این و آن را تخریب کنند، افترا بزنند و متهم کنند و در نهایت حرکت های ناپسندانه انتخابات و کاندیداها را به واسطه متن، نوشته ، کاریکاتور، نقاشی و ... به سخره بگیرند.

به طور مصداقی به یکی از نقاشی های کاریکاتورمانند موهن که پس از صحبت هایی که در ستاد انتخاباتی یکی از نمایندگان مطرح شد اشاره می کنیم که رسام آن با نهایت بی توجهی به اصول و معیارهای اخلاقی و با سوء استفاده از فضای کنترل نشده مجازی اقدام به انتشار گسترده اثر بی ارزش و ضد همدلی و همزبانی خویش کرد.

اثری که به جای انتقاد منطقی و معقولانه از صحبت های پدر یکی از کاندیداهای انتخاباتی قصد تخریب و توهین دارد و صحبت های نامعقولانه و نسنجیده وی را با حرکتی بسیار نسنجیده تر پاسخ داده است و خصوصیات فیزیکی و بدنی کاندیدای محترم را که خدادادی است به سخره گرفته است و در واقع به نقاش طبیعت و جهان ایراد گرفته و برخلاف نص صریح قرآن کریم عمل کرده است.

فارغ از این موضوعات باید همه دست در دست یکدیگر و به دور از هرگونه تهمت و تخریب و مسخره کردن پیش به سوی حماسه همدلی که در انتخابات اسفندماه امسال رقم خواهد برویم و همدلی و همزبانی مدنظر مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیتهای انتخاباتی قرار دهیم.

در برهه کنونی باید هوشیار باشیم که دشمن اکنون که از راههای گوناگون نتوانسته همدلی و همزبانی مان را برای حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های رأی از بین ببرد سعی دارد با استفاده از گزینه نفوذ نقشه های خود را به انواع اقسام پیاده کند و یکی از این نقشه ها و دسیسه ها تخریب به هر نوع و شیوه ناجوانمردانه برای زدودن حس همدلی در انتخابات و ایجاد نفرت است و قطعاً در مورد آخری که تصویری کشیده شد نیز فرد رسام دانسته و یا ندانسته پای در زمین دشمن گذاشته و به نفع آنان بازی کرده است.

از این رو از نهادهای نظارتی انتظار می رود که از هم اکنون که شواهد نشان می دهد فضای تخریب در حال شکل گیری است به طور جدی وارد عمل شده و با هر طیف و کاندیدا و شخصی که فراتر از قانون عمل کنند برخورد کرده تا انتخاباتی پرشور و سالم را شاهد باشیم.

چه بسا افرادی هستند که به هیچ یک از ستادهای انتخاباتی تعلق ندارند و حتی در انتخابات نیز شرکت نخواهند کرد ولی دو به هم زنی خود را شروع کرده و فضای تشویش را تبلیغ می کنند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از سايت خبري تحليلي زرين خبر، تاریخ انتشار: - ، کد مطلب: -:www. zarinkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین