پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مسمومیت با گاز در این استان در نیمه دوم سال ۹۵ خبر داد و گفت: این وضعیت نگران کننده است.
شعار سال: کامروز امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نه ماهه امسال چهار نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند در حالی در مدت مشابه سال قبل این اتفاق برای سه نفر رخ داد.

وی با بیان اینکه بیشترین تلفات مسمومیت با گاز مربوط به نیمه دوم سال است ابراز کرد: در نه ماهه امسال از کل تلفات مسمومیت با گاز منوکسید کربن دو نفر مرد و دو نفر دیگر زن بودند.

امینی بیان کرد: سازمان پزشکی قانونی کشور به استناد آمارهای موجود ضمن هشدار نسبت به افزایش تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در نیمه دوم سال بر رعایت نکات ایمنی در نصب و به کارگیری وسایل گرمایشی در فصل پاییز و زمستان تأکید می‌کند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود تعداد تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن عمدتاً در فصل زمستان به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی بیشتر از دیگر ایام سال بوده و بنابراین سازمان پزشکی قانونی با تأکید بر رعایت اصول ایمنی در نصب وسایل گازسوزتوصیه می‌کند.

امینی با اشاره به اینکه در فصل پاییز و زمستان و با سرد شدن هوا، شهروندان اقدام به نصب وسایل گرم کننده می‌کنند ابراز کرد: عدم رعایت اصول ایمنی سبب مسمومیت با گاز منو کسیدکربن می‌شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22دی 1395، کد مطلب:1293732 : www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
همه اینها تقصیر فقره فقر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین