پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
دو سال از وعده توخالی برنامه اقتصادی 100 روزه رئیس جمهور دولت راستگویان می گذرد.وعده هایی که وقتی آراء ملت را به سبد رای خود برد ناگهان به انرژی هسته ای وصل شد و بازار و اقتصاد کشور را آنچنان به رکود برد که کارشناسان اقتصادی از آن به رکود بی سابقه در طول تاریخ کشور یاد می کنند.

شعار سال: از وعده 100 روز رئیس جمهور هزار روز گذشت و برجام به فرجام رسید و قلب رآکتور اراک از بتن پر شد و بسیاری از آنچه نباید می شد ها شد اما جیب ملت خالی تر شد .


چند ماهی است که کارگران کارخانه به اصطلاح کاشی زمرد بافق بیکار شدند و شب عید شرمنده خانواده خود می باشند اما قدرتی قانونی در شهر نیست تا حتی بیت المالی به نام 3 هزار سهم شهرداری بافق را از حلقوم این کارخانه بیرون بیاورد حقوق کارگرانش که هیچ.

حقوق بازنشستگان سنگ آهن همچنان با تاخیر پرداخت می شود و کارگران سنگ آهن و پیمانکاران نیز به این جمع پیوسته اند.چند ریال پولی هم که می آید صندوق بازنشستگان فولاد ادعای آن دارد.

از تمام اینها که بگذریم هستند کارگرانی که در جای جای سنگ آهن مشغول به کار هستند و حقوقی نهایت یک میلیون تومان می گیرند حقوقی که پرداخت آن مدام به تاخیر می افتد.

این روزها بازارها شلوغ است اما بازار تماشای اجناس پشت ویترین ها شلوغ تر.دیگر قرار نیست رئیس جمهور بنزین عیدی و یارانه عیدی به خانواده ها بدهد اما پیامک تبریک عید می دهد.

این روزها آمریکا و اوباما مهربان شده اند آنهم در نظر وابستگان و دلبستگان غرب زده اما جیب ملت خالی است.

آن روزها آجیل،بن سفر و کلی چیزهای دیگر در سبد کارگران بود اما امروز در سبد کارگران وعده های نسیه دولت راستگویان است دولتی که ماهانه یک برگ تشویق به مدیرمان می دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی یزد رسا، تاریخ 27 اسفند 94، کد مطلب: 19407758: www.yazdeemrooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین